قیمت و زمان عرضه Mate 8 هوواوی مشخص شد

به گزارش ایتنا، این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۶ اینچی را در خود جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به آخرین تراشه سیلیکونی هوواوی موسوم به Kirin 950، دوربین پیشرفته سونی با سیستم اوپتیکال تثبیت تصویر، و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری اشاره کرد. گوشی هوشمند Mate 8 هم‌اکنون به صورت رسمی در …

به گزارش ایتنا، این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۶ اینچی را در خود جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به آخرین تراشه سیلیکونی هوواوی موسوم به Kirin 950، دوربین پیشرفته سونی با سیستم اوپتیکال تثبیت تصویر، و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.

گوشی هوشمند Mate 8 هم‌اکنون به صورت رسمی در کشور چین رونمایی شده و قرار است در نمایشگاه بین‌المللی CES 2016 که حدود ۴۰ روز دیگر در آمریکا برگزار می شود، در معرض دید عموم قرار بگیرد.

در خبرها آمده است که این گوشی هوشمند در فصل نخست سال ۲۰۱۶ میلادی وارد چین می‌شود که این تاریخ را می‌توان همزمان با عرضه Galaxy S7 سامسونگ دانست.

این گوشی هوشمند در سه مدل مجزا ساخته شده است که هر یک از آنها قیمت جداگانه دارند:

  • رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، قیمت ۴۷۰ دلار
  • رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، قیمت ۵۸۰ دلار
  • رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، قیمت ۶۹۰ دلار

شرکت هوواوی همچنین اعلام کرد به صورت محدود مدل ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی هوشمند را همراه با ساعت مچی Huawei Watch عرضه می‌کند که مجموع قیمت آنها با یکدیگر ۱۰۸۰ دلار است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا