گوگل برای ارتقا TouchWiz به سامسونگ کمک می‌کند

به گزارش موبنا، پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ که در سال ۲۰۱۵ میلادی وارد بازار شدند این رابط کاربری را در اختیار داشتند و البته سامسونگ به تناسب هر گوشی پیشرفت‌هایی را برای این سیستم لحاظ کرد. با این وجود گفته می‌شود که رابط کاربری TouchWiz هنوز نقص‌هایی را شامل می‌شود و به خصوص در بخش …

به گزارش موبنا، پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ که در سال ۲۰۱۵ میلادی وارد بازار شدند این رابط کاربری را در اختیار داشتند و البته سامسونگ به تناسب هر گوشی پیشرفت‌هایی را برای این سیستم لحاظ کرد.

با این وجود گفته می‌شود که رابط کاربری TouchWiz هنوز نقص‌هایی را شامل می‌شود و به خصوص در بخش مدیریت حافظه، سامسونگ نتوانسته است آن را به خوبی تکمیل کند.

رابط کاربری TouchWiz هنوز به طور کامل پیشرفت نکرده است و شایعات جدید حاکی از آن است که سامسونگ برای تکمیل این رابط کاربری با گوگل وارد همکاری شده است تا از شرکت مذکور کمک بگیرد.

بر اساس این شایعات منابع آگاه توضیح دادند گوگل به سامسونگ کمک می‌کند تا رابط کاربری TouchWiz ارتقا یابد و مزایای آن به جز کاربران سامسونگ، دیگر کاربران اندرویدی را تحت پوشش قرار دهد.

از آنجایی که سامسونگ بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند در جهان محسوب می‌شود، TouchWiz پرکاربردترین رابط کاربری در جهان است و با توجه به اینکه تمام گوشی‌های سامسونگ مبتنی بر سیستم عامل اندروید هستند، گوگل با این همکاری می‌کوشد کارایی سیستم عامل موبایلی خود را برای شرکت کره‌ای افزایش دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا