فراخوان حمایت از شرکت‌های بازی‌ساز اعلام شد

به گزارش موبنا، حسین صمیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت‌های فعال در حوزه بازی‌های رایانه‌ای می‌توانند طرح‌های فناورانه خود را حول محورهای ایجاد زیرساخت‌ها و تولید بازی‌های رایانه‌ای روی سکوهای PC، موبایل و تبلت تهیه و ارسال کنند. وی ابراز کرد:‌ با توجه به اهمیت تقویت صادرات در این حوزه، یک محور حمایتی …

به گزارش موبنا، حسین صمیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت‌های فعال در حوزه بازی‌های رایانه‌ای می‌توانند طرح‌های فناورانه خود را حول محورهای ایجاد زیرساخت‌ها و تولید بازی‌های رایانه‌ای روی سکوهای PC، موبایل و تبلت تهیه و ارسال کنند.
وی ابراز کرد:‌ با توجه به اهمیت تقویت صادرات در این حوزه، یک محور حمایتی نیز به بحث بازارسازی و کمک به توسعه صادرات بازی‌های رایانه‌ای اختصاص داده شده است.
مدیر کل توسعه فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: شرکت‌های متقاضی باید ضمن مراجعه به پورتال وجوه اداره شده به آدرس الکترونیکی WWW.EES.ict.gov.ir و مطالعه راهنمای ثبت‌نام، نسبت به تکمیل دقیق و کامل مدارک اقدام کنند.
او با اشاره به تصویب سیاست‌ها و اقدامات کلان مربوط به بازی‌های رایانه‌ای توسط شورای عالی فضای مجازی گفت: این اقدام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، قدمی در راستای تحقق سیاست‌های مذکور و امید است باعث تقویت شرکت‌های فعال در این حوزه و رونق صادرات بازی‌های فاخر ایرانی شود.
فراخوان حمایت از شرکت‌های فعال در حوزه بازی‌های رایانه‌ای از ۸ آذر لغایت ۲۰ آذر ادامه خواهد داشت.

۱۱۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا