نمایشگر آيفون‌های جدید AMOLED می‌شود

به گزارش موبنا، مدل جدید فناوری AMOLED که نقص‌های قبلی را کنار گذاشته است با هزینه بیشتر تولید می‌شود و بنابراین فقط می‌توان از آن در گوشی‌های هوشمند پیشرفته استفاده کرد. به هر حال، امروز شایعه‌ای منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت اپل احتمال در مدل بعدی گوشی هوشمند آیفون از نمایشگر AMOLED استفاده …

به گزارش موبنا، مدل جدید فناوری AMOLED که نقص‌های قبلی را کنار گذاشته است با هزینه بیشتر تولید می‌شود و بنابراین فقط می‌توان از آن در گوشی‌های هوشمند پیشرفته استفاده کرد.

به هر حال، امروز شایعه‌ای منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت اپل احتمال در مدل بعدی گوشی هوشمند آیفون از نمایشگر AMOLED استفاده می‌کند مزایای این فناوری را در جریان تولید انبوه آن مورد استفاده قرار می‌دهد.

شایعات مربوط به استفاده از نمایشگر AMOLED در مدل جدید گوشی هوشمند آيفون را منبعی منتشر کرده است که پیش‌تر هم گمانه‌زنی‌های صحیح در مورد مدل‌های قبلی آیفون انجام داده بود.

منابع آگاه می‌گویند شرکت اپل برای تولید نمایشگرهای AMOLED مخصوص مدل جدید آيفون از شرکت سامسونگ کمک می‌گیرد و پیش‌بینی شده است که گوشی‌های مجهز به این فناوری از سال ۲۰۱۸ وارد بازار شوند.

شرکت اپل این روزها بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را رقابتی‌تر از هر زمان دیگری می‌بیند و با ایجاد تغییرات اساسی در نظر دارد مشتریان وفادار خود را از دست ندهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا