خرید ۱.۶ میلیارد دلار گوشی هوشمند در روز «جمعه سیاه»

به گزارش موبنا، آن دسته از کاربرانی که علاقمند به خرید دستگاه‌های الکترونیکی هستند، در این دو روز می‌توانند محصولات مورد نظر خود را با تخفیف‌های قابل ملاحظه زیر قیمت بازار خریداری کنند. از جمله شرکت‌هایی که برای کاربران خود تخفیف ویژه در نظر گرفته Adobe است که طی جمعه گذشته ۸۰ درصد از ۱۰۰ …

به گزارش موبنا، آن دسته از کاربرانی که علاقمند به خرید دستگاه‌های الکترونیکی هستند، در این دو روز می‌توانند محصولات مورد نظر خود را با تخفیف‌های قابل ملاحظه زیر قیمت بازار خریداری کنند.

از جمله شرکت‌هایی که برای کاربران خود تخفیف ویژه در نظر گرفته Adobe است که طی جمعه گذشته ۸۰ درصد از ۱۰۰ عرضه کننده اصلی محصولات آن، تمام نرم افزارهای این شرکت را با تخفیف‌های ویژه فروختند.

این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد، این طرح‌های تبلیغاتی باعث شد جمعه گذشته در روز «جمعه سیاه»  مردم آمریکا بیش از ۲.۷۲ میلیارد دلار کالای خریداری کنند که از این رقم ۱.۶ میلیارد دلار به خرید گوشی هوشمند اختصاص یافت.

البته در دنیای خریدهای آنلاین دستگاه‌های موبایلی به اندازه رایانه‌های شخصی محبوب نبودند. با این وجود رقم مذکور نشان داد که مردم به گوشی هوشمند بیش از هر کالای دیگر اهمیت می‌دهند.

شرکت IBM نیز در یک گزارش مجزا اعلام کرد در روز «جمعه سیاه» بیش از ۶۰ درصد ترافیک آنلاین در کشور آمریکا مربوط به دستگاه‌های موبایلی بود که قصد خرید کالا داشتند. این رقم نسبت به سال گذشته رشد ۱۶.۶ درصدی را نشان داد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا