امکان پرداخت نذورات اربعین از طریق تلفن همراه فراهم شد

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، دبیر کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد مرکزی اربعین از فراهم شدن امکان پرداخت نذورات و کمک‌های مردمی به برپایی کنگره عظیم اربعین از طریق تلفن‌های همراه خبر داد. اکبر هوشمند گفت: آن دسته از هموطنان عزیز که تمایل دارند در فیض پذیرایی از زائران …

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، دبیر کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد مرکزی اربعین از فراهم شدن امکان پرداخت نذورات و کمک‌های مردمی به برپایی کنگره عظیم اربعین از طریق تلفن‌های همراه خبر داد.
اکبر هوشمند گفت: آن دسته از هموطنان عزیز که تمایل دارند در فیض پذیرایی از زائران اربعین حسینی مشارکت نمایند می‌توانند کمک‌های نقدی و نذورات خود را با شماره‌گیری کد #۱۰۴۰*۷۴۱* به حساب ویژه کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین واریز نمایند.
به گفته وی، این کد USSD برای اپراتورهای همراه اول و ایرانسل فعال شده است و هموطنان می‌توانند از این طریق به هر میزان که تمایل دارند نذورات و کمک‌های نقدی خود را اهدا نمایند.
هوشمند افزود: همچنین هموطنان عزیز می‌توانند با رجوع به سامانه اینترنتی نذر به نشانی www.nazr.net وجوهات و کمک‌های نقدی خود را واریز نمایند.
به گفته وی، شماره حساب ۱۰۴۰ نزد بانک ملی و ملت قابل پرداخت در سراسر کشور نیز برای جمع‌آوری و ساماندهی نذورات ویژه اربعین اختصاص یافته است.
براساس این گزارش، ستاد بازسازی عتبات عالیات با همکاری هیئت مذهبی و تشکل‌های مختلف از سراسر کشور ۴۷ موکب را در شهر نجف و کربلا و در مسیر راهپیمایی اربعین برپا کرده است.
این موکب‌ها تا چند روز پس از اربعین برپا بوده و به خیل عظیم زائران اربعین خدماتی نظیر اسکان و پذیرایی ارائه خواهد کرد.
وجوهات و نذورات جمع‌آوری شده نیز در این موکب‌ها و برای پذیرایی از زائران هزینه خواهد شد.

۱۱۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا