روزنامه ایران: برخی رسماً فرمان حذف دادند

طی روزهای اخیر شواهدی از این حرکت تخریبی در فضای سیاسی نمایان شده است به گونه ای که نمایندگان و سران برخی جناح های سیاسی چنان علیه رقیبان خویش جبهه گشوده اند که گویی وکالت و ماندن در قدرت حق ابدی آنها است و مردم تکلیفی جز این ندارند که در مجلس آینده نام جناح …

طی روزهای اخیر شواهدی از این حرکت تخریبی در فضای سیاسی نمایان شده است به گونه ای که نمایندگان و سران برخی جناح های سیاسی چنان علیه رقیبان خویش جبهه گشوده اند که گویی وکالت و ماندن در قدرت حق ابدی آنها است و مردم تکلیفی جز این ندارند که در مجلس آینده نام جناح آنها را در برگ رای بنویسند.

رفتار تلخ تر و خطرناک تر این است که این قبیل افراد در تلاش سازمان یافته برای حفظ موقعیت سعی دارند از برخی توجیهات انقلابی و ارزشی وام بگیرند. به گونه ای برخی تریبون داران رسماً فرمان حذف و مخالفت با حضور جریان های رقیب خود در اردوی اصلاح طلبان و اعتدالیون صادر می کنند.

خوشبختانه  مقام معظم رهبری در انتخابات گذشته مجموعه ای از مواضع را اتخاذ کردند که باید به عنوان منشور عملی برای حفظ سلامت و آزادی انتخابات آینده رعایت شود. فصل الخطاب ایشان این بود که گفتند رهبری یک رای دارد و کسی از آن با خبر نیست لذا نباید کسانی مدعی شوند که نظر ولایت به سمت یک جریان خاص است یا یک جناح خود را نزدیک به ولایت و حریف را دور از حوزه ولایت معرفی کند. با این تجربه تکلیف بطلان تفکر کسانی که امروز پرچم حذف جریان های درون نظام را برافراشته اند روشن است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا