ویندوز ۱۰ موبایلی روی ۷ درصد گوشی‌های ویندوزی جهان

به گزارش موبنا، مرکز تحقیقاتی AdDuplex در آخرین گزارش خود اعلام کرد سهم ویندوز ۱۰ موبایلی از بازار جهانی گوشی‌های ویندوزی ۷ درصد محاسبه می‌شود که این رقم ماه گذشته ۵.۷ درصد گزارش شده بود. لازم به ذکر است مایکروسافت هنوز آخرین ویندوز ۱۰ موبایلی را به صورت رسمی عرضه نکرده است و فقط روی …

به گزارش موبنا، مرکز تحقیقاتی AdDuplex در آخرین گزارش خود اعلام کرد سهم ویندوز ۱۰ موبایلی از بازار جهانی گوشی‌های ویندوزی ۷ درصد محاسبه می‌شود که این رقم ماه گذشته ۵.۷ درصد گزارش شده بود.
لازم به ذکر است مایکروسافت هنوز آخرین ویندوز ۱۰ موبایلی را به صورت رسمی عرضه نکرده است و فقط روی دو گوشی هوشمند جدید این شرکت سیستم عامل مذکور در اختیار کاربران جهانی قرار گرفته است. البته برخی کاربران نیز نسخه آزمایشی این محصول را روی گوشی‌های خود نصب کرده‌اند.
ویندوز فون ۸.۱ بیشترین سهم را از بازار جهانی گوشی‌های ویندوزی دارد و حدود ۷۹ درصد این بازار را تحت پوشش خود قرار داده است. علاوه بر این دو نسخه ویندوز ۸.۰ و ۷.x نیز هر کدام به ترتیب صاحب ۹.۱ و ۵.۰ درصد این بازار هستند.
مرکز AdDuplex در این گزارش اعلام کرد گوشی‌های ویندوزی در آمریکا بیش از دیگر کشورهای جهان محبوبیت دارند و البته کاربران اروپایی هم از این محصول استقبال گسترده‌ای انجام داده‌اند.
محبوب‌ترین هوشمند مبتنی بر ویندوز فون در جهان Lumia 635 نام دارد که ۳۲.۵ درصد بازار جهانی گوشی‌های ویندوزی را در اخیتار گرفته است و پس از آن هم Lumia 640 با ۱۴.۵ درصد بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.
۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا