سونی فروش مرکز موبایلی خود را تکذیب کرد

به گزارش موبنا، این صحبت باعث شد اخبار فراوانی در این زمینه منتشر شود و در نهایت رسانه‌های خبری اعلام کنند که مرکز تولید دستگاه‌های موبایلی سونی فروخته می‌شود. به هر حال هیرای در آخرین مصاحبه خود که با رسانه‌های چینی انجام داد، خبر مربوط به واگذاری مرکز تولید دستگاه‌های موبایلی سونی را تکذیب کرد. …

به گزارش موبنا، این صحبت باعث شد اخبار فراوانی در این زمینه منتشر شود و در نهایت رسانه‌های خبری اعلام کنند که مرکز تولید دستگاه‌های موبایلی سونی فروخته می‌شود.
به هر حال هیرای در آخرین مصاحبه خود که با رسانه‌های چینی انجام داد، خبر مربوط به واگذاری مرکز تولید دستگاه‌های موبایلی سونی را تکذیب کرد.
او که از سال ۲۰۱۲ تاکنون پست مدیرعاملی شرکت سونی را در دست دارد به صورت شفاف اعلام کرد هیچ برنامه‌ای برای فروش و واگذاری مرکز تولید دستگاه‌های موبایلی سونی در اختیار ندارد.
گزارش‌های رسیده نیز حاکی از آن است که سونی تلاش می‌کند ساختار و نحوه مدیریت مرکز دستگاه‌های موبایلی خود را اصلاح کند تا ضمن کاهش هزینه تولید، درآمد بیشتری در این بخش به دست آورد.
مدیرعامل سونی در مورد احتمال تولید تراشه‌های موبایلی در این شرکت هم شایعات منتشر شده را تکذیب کرد و اظهار داشت شرکت ژاپنی برنامه‌ای برای تولید تراشه در سیستم داخلی خود ندارد.
۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا