آیفون بعدی ضدآب است

به گزارش موبنا، یکی از موثق‌ترین گزارش‌های اخیر در این زمینه توسط مرکز TrendForce منتشر شده است. این مرکز به نقل از منبع آگاهی که نخواست نامش فاش شود توضیح داد مدل بعدی گوشی هوشمند آیفون رم ۳ گیگابایتی دارد و به صورت ضدآب ساخته می‌شود. در بخش دیگری از این گزارش گفته شد که …

به گزارش موبنا، یکی از موثق‌ترین گزارش‌های اخیر در این زمینه توسط مرکز TrendForce منتشر شده است. این مرکز به نقل از منبع آگاهی که نخواست نامش فاش شود توضیح داد مدل بعدی گوشی هوشمند آیفون رم ۳ گیگابایتی دارد و به صورت ضدآب ساخته می‌شود.
در بخش دیگری از این گزارش گفته شد که احتمالا فقط مدل آيفون ۷ Plus در بخش حافظه داخلی با یک به‌روزرسانی جدید همراه باشد و فضای بیشتری را در اختیار کاربران بگذارد. البته توجه داشته باشید که هر دو مدل آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus ضدآب خواهند بود تا اپل برای نخستین بار محصولی با این مشخصه را روانه بازار کند.
البته در دنیای گوشی‌های اندرویدی این یک اتفاق معمول است و تقریبا تمام گوشی‌های هوشمند پیشرفته‌ای که سونی می‌سازد این قابلیت را دارند.
این منبع آگاه همچنین گزارش داد سال آینده مدل ویژه‌ای از گوشی هوشمند آیفون با نمایشگر ۴ اینچی عرضه می‌شود و زمان ورود آن به بازار بین ماه‌های آپریل تا ژوئن است.
در مقابل اعلام شد دو گوشی هوشمند آيفون ۷ و آیفون ۷ Plus در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ میلادی به دست کاربران جهانی می‌رسند.
۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا