مسمومیت ٢٥ دانش‌آموز تهرانی در مشهد

شنبه شب بود که کاروانی ٨٥ نفره از دانش‌آموزان پسر مدرسه سلام در خیابان شریعتی تهران عازم مشهد شدند. این اردوی زیارتی برای دانش‌آموزان مقاطع هفتم و هشتم بود که آنها پس از رسیدن به مشهد در یک هتل اقامت کردند. دو روز از ورود این دانش‌آموزان به مشهد گذشته بود که آنها یک شب …

شنبه شب بود که کاروانی ٨٥ نفره از دانش‌آموزان پسر مدرسه سلام در خیابان شریعتی تهران عازم مشهد شدند. این اردوی زیارتی برای دانش‌آموزان مقاطع هفتم و هشتم بود که آنها پس از رسیدن به مشهد در یک هتل اقامت کردند. دو روز از ورود این دانش‌آموزان به مشهد گذشته بود که آنها یک شب مثل هر شب غذا را در هتل خوردند و به اتاق‌های خود رفتند. ولی چند دقیقه بعد یکی از دانش‌آموزان مسئولان خود را از بد بودن حالش باخبر کرد. او رفته رفته حالش بدتر شد، تا این‌که مسئولان با اورژانس تماس گرفتند. ولی تنها این دانش‌آموز نبود که دچار مسمومیت شده بود.

چند دقیقه‌ای طول نکشید که دانش‌آموزان یکی پس از دیگری حالشان بد شد. مسئولان این دانش‌آموزان که به شدت نگران شده بودند، پس از حضور آمبولانس همه آنها را به بیمارستان منتقل کردند. پس از انتقال دانش‌آموزان به بیمارستان آنان تحت معاینات تیم پزشکی قرار گرفتند که بررسی‌ها نشان داد که آنها دچار مسمومیت شده‌اند، اما هنوز علت اصلی این مسمومیت مشخص نشده بود.

مسئول انجمن اولياء و مربيان مدرسه غيرانتفاعي پسرانه سلام درباره جزییات این مسمومیت گفت: « ٢٥ تن از دانش‌آموزان پسر شنبه شب گذشته پس از خوردن شام در هتل دچار مسمومیت شدند. این زائران نوجوان که در مقطع هفتم و هشتم بودند همان شب برای درمان به اورژانس منتقل شدند. درحال حاضر نیز حال عمومی دانش‌آموزان به جز یکی از آنها به حالت عادی بازگشته است.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا