مرگ در خانه‌ای غرق در آب

ساعت یک بامداد شنبه خبر مرگ مشکوک مردی ٣٢ ساله که در ساختمانی ٤ طبقه‌ حوالی منطقه پونک زندگی می‌کرد به مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ اعلام شد که بعد از اعلام این خبر تیمی از ماموران کلانتری ١٤٠ باغ فیض به محل وقوع این اتفاق اعزام شدند. پس از اعزام ماموران به محل اعلام گزارش، …

ساعت یک بامداد شنبه خبر مرگ مشکوک مردی ٣٢ ساله که در ساختمانی ٤ طبقه‌ حوالی منطقه پونک زندگی می‌کرد به مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ اعلام شد که بعد از اعلام این خبر تیمی از ماموران کلانتری ١٤٠ باغ فیض به محل وقوع این اتفاق اعزام شدند.
پس از اعزام ماموران به محل اعلام گزارش، مردی با مراجعه به ماموران گفت: من در طبقه دوم این ساختمان ٤طبقه زندگی می‌کنم. حدود ٢ ساعت پیش متوجه شدم از طبقه بالایی ساختمان که محل سکونت این مرد جوان ‌است، آب به داخل حیاط شرشر می‌کند. پس از حضور در طبقه سوم، زنگ واحدی که این مرد داخل آن زندگی می‌کند را زدم اما هر چه زنگ می‌زدم کسی پاسخگو نبود به همین خاطر مجبور شدیم که با همسر این مرد تماس بگیریم.
این فرد در ادامه اظهاراتش به پلیس گفت: بعد از حضور همسر این مرد در ساختمان و با باز کردن در واحد، با خانه‌ای پر از آب مواجه شدیم. وقتی که داخل خانه رفتیم، دیدیم که آب تمام خانه را برداشته و شیر آب داخل حمام باز است. مبل، وسایل و تخت خواب رنگ خون به خود گرفته و این مرد درحالی‌که غرق در خون است، داخل حمام نقش بر زمین شده است که با اورژانس تماس گرفتیم اما از دست ماموران اورژانس به دلیل خونریزی شدید این مرد کاری برنیامد. همسر این مرد جوان نیز در اظهاراتش به پلیس گفت: به‌دلیل رفتارهای نامتعارف همسرم چند وقتی بود که جدا از او زندگی می‌کردم و با وی قهر بودم. پس از حضور محسن مدیرروستا، بازپرس ششم دادسرای جنایی تهران در محل وقوع این اتفاق، جسد این مرد برای تحقیقات بیشتر و یافتن علت دقیق مرگ وی به پزشکی قانونی انتقال یافت.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا