«قاتل برادر» از زندان آزاد شد

اول تیر ‌سال ٩٢ ماموران پلیس پاکدشت ورامین در جریان وقوع یک مرگ مشکوک قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستورکار خود قرار داده و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند. با حضور ماموران در محل که یک آپارتمان مسکونی بود، آنها با جسد پسر جوانی روبه‌رو شدند که …

اول تیر ‌سال ٩٢ ماموران پلیس پاکدشت ورامین در جریان وقوع یک مرگ مشکوک قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستورکار خود قرار داده و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند. با حضور ماموران در محل که یک آپارتمان مسکونی بود، آنها با جسد پسر جوانی روبه‌رو شدند که روی زمین افتاده بود. در همان مراحل نخست مادر و برادر این پسر ادعا کردند که او به مرگ خودخواسته تن داده و خودش را از پشت‌بام به پایین پرت کرده است. بنابراین جسد برای انجام معاینات به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان جنایی تجسس‌های خود را در این رابطه آغاز کردند. در ادامه ماموران پلیس در اطراف این ساختمان چاقویی خونین را پیدا کردند. پس از آن مشخص شد که مرگ این پسر خودکشی نبوده و او با ضربات چاقو به قتل رسیده است. بنابراین با توجه به اظهارات دروغین خانواده این پسر، آنها بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفتند و درنهایت راز یک جنایت خانوادگی فاش شد. مادر مقتول در بازجویی‌ها به ماموران گفت: «پسر کوچکترم به نام بهزاد با برادر بزرگترش درگیر شد و درنهایت او را با ضربه چاقو به قتل رساند.»
این زن ادامه داد: «بهزاد از همان بچگی دچار کند فهمی بود، برای همین برادرش مرتب او را تحقیر می‌کرد و باعث ناراحتی‌اش می‌شد. بهزاد خیلی صبوری به خرج داد و همیشه سکوت می‌کرد، اما دیگر طاقت نیاورد و برادرش را کشت. ما هم برای این‌که بهزاد دستگیر نشود با صحنه‌سازی سعی کردیم کاری کنیم تا بقیه فکر کنند او خودکشی کرده است.»
بنابراین بهزاد خیلی زود دستگیر شد و در بازجویی‌ها با اعتراف به قتل برادرش به ماموران گفت: «برادرم همیشه مرا مسخره می‌کرد و باعث می‌شد من پیش همه تحقیر شوم. از بچگی او را تحمل می‌کردم و حرفی نمی‌زدم. همیشه در عذاب و شکنجه بودم و با حرف‌های برادرم احساس می‌کردم نباید زنده باشم. روز حادثه او باز هم مرا مسخره کرد و به خاطر کند فهمی مرا تحقیر کرد. من که به شدت عصبانی شده بودم به سمتش حمله کردم و با چاقو او را کشتم.»
با اعترافات این پسر پرونده وی برای رسیدگی به شعبه ١١٣ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. این درحالی بود که مادر و پدر مقتول در همان مراحل نخست رضایت خود را اعلام کردند.  بنابراین صبح دیروز جلسه محاکمه پسر جوان از جنبه عمومی جرم، در همین شعبه برگزار شد. در این جلسه خانواده مقتول بار دیگر رضایت خود را اعلام کردند. پسر جوان نیز همان اظهارات قبلی خود را تکرار کرد. در پایان نیز هیأت قضائی وارد شور شدند و متهم را به ٢‌سال زندان با احتساب ایام قبلی محکوم کردند. به این ترتیب پسر جوان از زندان آزاد شد.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا