تکذیب شهادت سردار سلیمانی در سوریه

سردار شریف افزود: این رسانه ها شایعات فراوانی را درباره ایران منتشر کرده اند، که از جمله آنها ادعای حضور سردار سلیمانی در سوریه و در محل انفجار اخیر ساختمان شورای امنیت ملی این کشور بوده است. وی خاطرنشان کرد: آنها تلاش می کنند تا آرزوها و امیدهایشان را با هدف منحرف کردن افکار عمومی …

سردار شریف افزود: این رسانه ها شایعات فراوانی را درباره ایران منتشر کرده اند، که از جمله آنها ادعای حضور سردار سلیمانی در سوریه و در محل انفجار اخیر ساختمان شورای امنیت ملی این کشور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آنها تلاش می کنند تا آرزوها و امیدهایشان را با هدف منحرف کردن افکار عمومی مطرح کنند. این در حالی است که در سایه بیداری اسلامی اهداف این رسانه ها و اقداماتشان در زمینه دروغ پراکنی ضد ایران و سیاست های اصولی آن بر همگان روشن شده است.

مسئول روابط عمومی و انتشارات کل سپاه افزود: این رسانه ها تلاش می کنند با این اقدامات به حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی روحیه دهند و روحیه محور مقاومت را دچار تخریب کنند و بر افکار عمومی تأثیر بگذارند . آنها به خوبی می دانند که مردم کشورهای عربی و اسلامی حامی محور مقاومت و سوریه هستند که در خط مقدم مقاومت در مقابل توطئه های دشمن در منطقه قرار دارد.

سردار شریف در پایان تأکید کرد: این رسانه ها تلاش می کنند به همه کسانی که از مسأله فلسطین حمایت و در مقاومت مشارکت می کنند ضربه بزنند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا