برند اپل بیشترین شاکیان موبایلی را دارد

“غلامحسین کریمی” در گفتگو با خبرنگار موبنا با اشاره به گوشی های بازسازی شده که از دبی وارد کشور می شوند، اظهار داشت: هم اکنون به دلیل فروش گسترده دستگاه های ریسربیش یا همان بازسازی شده بیشترین شکایت های مربوط به برند آی فون و مدل ۵S است. وی با اشاره به توقف مدل های …

“غلامحسین کریمی” در گفتگو با خبرنگار موبنا با اشاره به گوشی های بازسازی شده که از دبی وارد کشور می شوند، اظهار داشت: هم اکنون به دلیل فروش گسترده دستگاه های ریسربیش یا همان بازسازی شده بیشترین شکایت های مربوط به برند آی فون و مدل ۵S است.
وی با اشاره به توقف مدل های قدیمی برند اپل می گوید: بر اساس سیاست برند اپل در زمان عرضه گوشی جدید، تولید مدل های قدیمی این کمپانی را متوقف می کند و این در حالی است که در بیشتر مواقع در بازار دیجیتال ایران شاهد فروش گوشی های آک و نو قدیمی این برند هستیم.
کریمی با توصیه به تمامی خریداران گوشی های آی فون در بازار دیجیتال تهران گفت: برای خرید این گوشی آمریکایی به مارکز فروش و واردکنندگان رسمی این برندمراجعه کنید و از خرید مغازه های بدون مجوز خودداری کنید.
سخنگوی اتحادیه دستگاههای مخابراتی و ارتباطی تهران همچنین با اشاره به عدم آگاهی بیشتر کاربران در صورت برخورد با هرگونه تقلب و سوء استفاده در بازار تلفن همراه، گفت: متاسفانه مردم آگاهی چندانی در مورد نوع پیگیری و مراجعه به نهادهای مرتبط برای پیگیری شکایت خود ندارند از این روز به تمامی کاربران و مشتریان این حوزه می توانند از طریق شماره ۶۶۷۶۳۰۳۵ شکایت خود را به واحد رسیدگی به شکایات این اتحادیه مطرح کنند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا