جزییات آدم ربایی ۵۰۰ میلیونی

سرهنگ “مهدی پنجعلی زاده” درباره جزییات عملیات رهایی گروگان ۱۰ ساله از دست آدم ربایان گفت: پنجم آبانماه امسال این كودك در شهر خرم آباد ربوده شده و آدم ربایان از خانواده اش برای آزادی وی مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان درخواست می كنند. این مقام انتظامی اظهار داشت: كودك ربوده شده پس از ربوده شدن …

سرهنگ “مهدی پنجعلی زاده” درباره جزییات عملیات رهایی گروگان ۱۰ ساله از دست آدم ربایان گفت: پنجم آبانماه امسال این كودك در شهر خرم آباد ربوده شده و آدم ربایان از خانواده اش برای آزادی وی مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان درخواست می كنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: كودك ربوده شده پس از ربوده شدن به شهرستان فهرج انتقال می یابد.

وی ابراز داشت: پس از بررسی های اولیه توسط ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد و شناسایی خودرو آدم ربایان و استعلام پلاك خودرو مشخص شد به احتمال زیاد آنها در شهرستان فهرج سكونت دارند.

سرهنگ پنجعلی زاده گفت: در اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی ماموران پلیس اطلاعات کرمان با ماموران پلیس آگاهی خرم آباد، محل نگهداری فرد ربوده شده شناسایی و در این زمینه دو متهم دستگیر شدند.

وی  افزود: آدم ربایان پس از تكمیل پرونده به مقام قضائی تحویل داده شدند و خوشبختانه كودك در صحت و سلامت كامل به آغوش خانواده اش بازگشت.

فرمانده انتظامی شهرستان فهرج گفت :جرائم خشن موجب ایجاد جو بدبینی و احساس ناامنی در جامعه می گردد كه پلیس با این موارد قاطعانه برخورد می كند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا