۷ شایعه در مورد Galaxy S7

به گزارش موبنا، از آنجایی که ۷ در کره جنوبی عدد شانس محسوب می‌شود، سامسونگ طراحی و تولید گوشی هوشمند Galaxy S7 را در فرآیند موسوم به Project Lucky یا «پروژه شانس» جلو می‌برد. منابع آگاه می‌گویند سامسونگ به احتمال قوی این گوشی هوشمند را همراه با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی عرضه می‌کند …

به گزارش موبنا، از آنجایی که ۷ در کره جنوبی عدد شانس محسوب می‌شود، سامسونگ طراحی و تولید گوشی هوشمند Galaxy S7 را در فرآیند موسوم به Project Lucky یا «پروژه شانس» جلو می‌برد.

منابع آگاه می‌گویند سامسونگ به احتمال قوی این گوشی هوشمند را همراه با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی عرضه می‌کند که البته کیفیت تصویربرداری در آن نسبت به مدل قبلی افزایش یافته است.

اندازه نمایشگر این گوشی هوشمند هنوز به طور دقیق مشخص نیست. ولی اخباری منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ برای آن نمایشگر ۵.۲ اینچی را در نظر گرفته است و البته مدل بزرگتر آن با لبه‌های خمیده هم قرار است با نمایشگر ۵.۷ اینچی عرضه شود.

پیش‌بینی شده است این گوشی هوشمند در دو مدل مختلف با تراشه‌های Exynos 8890 سامسونگ و Snapdragon 820 کوالکام عرضه شوند. نخستین تراشه با فناوری ۱۴ نانومتری ساخته شده است و مدل دوم قدرت بیشتری دارد.

برای پردازنده مرکزی این گوشی هوشمند تراشه صوتی ESS در نظر گرفته شده است که کیفیت صدا را نسبت به مدل‌های قبلی تا چند برابر افزایش می‌دهد.

سامسونگ همچنین فناوری ویژه‌ای را طرحی کرده است که زیر نمایشگر لمسی نصب می‌شود و قادر است میزان فشار وارده از سوی انگشت کاربر را محاسبه کند و بهترین عکس العمل را در مقابل آن نشان دهد.

این گوشی هوشمند به سیستم ورودی USB Type-C هم مجهز شده است تا سرعت انتقال داده‌ها تا چند برابر افزایش یابد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا