بورس کالا ؛ بی دفاع در برابر حملات

طی چند ماه گذشته وزیر صنعت به عنوان عضو شورایعالی بورس  تلاش سنگینی برای خروج محصولات پتروشیمی از بورس انجام داده اما  در این میان  رفتار منفعلانه سازمان بورس و از همه مهمتر بورس کالای ایران به دلیل عدم دفاع همه جانبه از این موضوع گلایه بسیار جالب توجه است . به گزارش موبنا در حالی …

طی چند ماه گذشته وزیر صنعت به عنوان عضو شورایعالی بورس  تلاش سنگینی برای خروج محصولات پتروشیمی از بورس انجام داده اما  در این میان  رفتار منفعلانه سازمان بورس و از همه مهمتر بورس کالای ایران به دلیل عدم دفاع همه جانبه از این موضوع گلایه بسیار جالب توجه است .

به گزارش موبنا در حالی که این روزها همه سازمانهای درگیر در این ماجرا  حتی سخنگوی دولت  به اظهار نظر و حتی دفاع همه جانبه از باقی ماندن مبادله محصولات پتروشیمی  در بورس کالا پرداخته اند متاسفانه بورس کالا که بیشترین منافع را از این موضوع می برد تنها به چند اظهار نظر آنهم  بسیار محافظه کارانه  اقدام نموده است .

البته از شرکتی که  روابط عمومی اش با سرپرست آنهم کاملا غیر رسانه ای  اداره می شود قطعا بیش تر از این نمی توان انتظار داشت .

بورس کالا در حال از دست دادن بیش از نیمی از ارزش معاملات خود با خروج پتروشیمی هاست و ما تنها اظهار نظرهایی کاملا محافظه کارانه را از سوی بورسی ها(فقط مدیرعامل بورس کالا) شاهد هستیم آن هم در حدی که به جناب وزیر برنخورد!بورس کالای ایران که ۴ ماهی است با تغییر مدیرعامل روبرو شده به واقع در برابر خطر خروج پتروشیمی ها منفعلانه عمل کرده و حتی ۴ ماهی است از یک مدیر روابط عمومی قوی برای مقابله خردمندانه با این خطر برخوردار نبوده است!

۱۳۰/

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا