مهار آتش‌سوزی در بزرگ‌ترین پایانه نفتی کشور

رئیس روابط‌عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در گفت‌وگو با «مهر» اظهار کرد: ساعت هفت و ۲۰ دقیقه صبح دیروز دو مخزن ذخیره‌سازی نفت خام در جزیره خارک بر اثر برخورد صاعقه دچار آتش‌سوزی شد. مهدی عوض‌زاده به حضور نیروهای آتش‌نشانی در منطقه اشاره کرد و افزود: با حضور به‌موقع اکیپ‌های آتش‌نشانی، حریق در مدت یک …

رئیس روابط‌عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در گفت‌وگو با «مهر» اظهار کرد: ساعت هفت و ۲۰ دقیقه صبح دیروز دو مخزن ذخیره‌سازی نفت خام در جزیره خارک بر اثر برخورد صاعقه دچار آتش‌سوزی شد.

مهدی عوض‌زاده به حضور نیروهای آتش‌نشانی در منطقه اشاره کرد و افزود: با حضور به‌موقع اکیپ‌های آتش‌نشانی، حریق در مدت یک ساعت مهار و از ورود خسارت به تأسیسات جلوگیری شد.

وی از حضور سه اکیپ آتش‌نشانی به صورت شبانه‌روزی در محوطه مخازن خبر داد و اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، نیروهای آتش‌نشانی این شرکت در آماده‌باش هستند.

به گفته رئیس روابط عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، این آتش‌سوزی در مخزن‌های شماره ۴۳ و ۴۴ پایانه‌های نفتی ایران در جزیره خارک رخ داد. هفته گذشته نیز بر اثر صاعقه تعدادی از مخازن نفتی جزیره خارک دچار آتش‌سوزی شده بود که با تلاش اکیپ‌های آتش‌نشانی مهار شد. پایانه نفتی خارک به‌عنوان بزرگ‌ترین پایانه صادرات نفت خام کشور بیش از ۹۰ درصد از نفت خام کشور را صادر می‌کند.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا