سامسونگ آیفون‌های کارکرده را ۲۳۵ دلار می‌خرد

به گزارش موبنا، سامسونگ اعلام کرده است که این دو گوشی هوشمند را با تخفیف قابل ملاحظه در کشور روسیه به فروش می‌رساند که البته برای استفاده از این تخفیف، کاربران می‌بایست گوشی‌های کارکرده آیفون ۵ و آیفون ۵S خود را به سامسونگ بدهند. تخفیفی که سامسونگ در این طرح در نظر گرفته است معادل …

به گزارش موبنا، سامسونگ اعلام کرده است که این دو گوشی هوشمند را با تخفیف قابل ملاحظه در کشور روسیه به فروش می‌رساند که البته برای استفاده از این تخفیف، کاربران می‌بایست گوشی‌های کارکرده آیفون ۵ و آیفون ۵S خود را به سامسونگ بدهند.

تخفیفی که سامسونگ در این طرح در نظر گرفته است معادل ۱۵ هزار روبل (۲۳۵ دلار) محاسبه می‌شود و کاربران می‌توانند آن را برای خرید گوشی هوشمند جدید در اختیار بگیرند.

آن دسته از کاربران روسی که گوشی کار کرده آیفون ۵ و آیفون ۵s ندرند، می‌توانند با تحویل مدل‌های کار کرده گوشی‌های زیر هم در این طرح شرکت کنند: Galaxy Note II، Note 3، Note 4، Note Edge، S4 و Galaxy S5.

تمام این گوشی‌ها از بهترین محصولات موجود در بازار جهانی محسوب می‌شوند و سامسونگ می‌گوید که با دریافت مدل کار کرده آنها برای خرید دو گوشی هوشمند Galaxy S6 edge+ و Galaxy Note 5 تخفیف ۲۳۵ دلاری را لحاظ می‌کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا