عرضه مدل منحصر به‌فرد گوشی پرقدرت ایسوس به قیمت ۴۰۰ دلار

به گزارش موبنا، گوشی هوشمند ZenFone 2 Deluxe در خانواده محصولات موبایلی پرقدرت طبقه‌بندی می‌شود که نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی را در خود جا داده و تراشه مرکزی آن هم Atom Z3580 اینتل است. این گوشی هوشمند شامل تراشه ۶۴ بیتی اینتل می‌شود که چهار هسته پردازشگر ۲.۳ گیگاهرتزی در آن موجود …

به گزارش موبنا، گوشی هوشمند ZenFone 2 Deluxe در خانواده محصولات موبایلی پرقدرت طبقه‌بندی می‌شود که نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی را در خود جا داده و تراشه مرکزی آن هم Atom Z3580 اینتل است.

این گوشی هوشمند شامل تراشه ۶۴ بیتی اینتل می‌شود که چهار هسته پردازشگر ۲.۳ گیگاهرتزی در آن موجود هستند و با پردازنده گرافیکی PowerVR G6430 و رم ۴ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

شرکت ایسوس گوشی هوشمند در سپتامبر امسال مدل ۶۴ گیگابایتی گوشی هوشمند ZenFone 2 Deluxe را با قیمت ۲۹۹ دلار معرفی کرد و امروز مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه شد.

مدل جدید این گوشی هوشمند که حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را در خود جا داده است، با پسوند Special Edition شناسایی می‌شود و به خاطر دو برابر شدن حافظه داخلی، ایسوس قیمت آن را ۱۰۰ دلار گران‌تر کرده است.

البته این مدل ویژه بدنه متفاوت و طراحی زیباتری دارد که در دو مدل مجزا عرضه می‌شود. بدنه مدل اول از جنس فیبرهای کربنی ساخته شده است و مدل دوم نیز طراحی چندضلعی منحصر به‌فرد دارد. بر خلاف مدل معمول Deluxe، این گوشی هوشمند به رنگ نقره‌ای کروم ساخته شده است.

گوشی هوشمند  ZenFone 2 Deluxe Special Edition مبتنی بر نسخه لولی‌پاپ سیستم عامل اندروید فعالیت می‌کند و روی آن رابط کاربری Zen UI نصب شده است.

کاربران می‌توانند به جز فروشگاه‌های ایسوس، این گوشی هوشمند منحصر به‌فرد را از فروشگا‌ه‌های اینترنتی بزرگ هم خریداری کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا