تولیدکننده بازی‌های Candy Crush فروخته شد

به گزارش موبنا، با این رقم هر سهام شرکت King به قیمت ۱۸ دلار به شرکت مذکور فروخته شد تا با این اتفاق تولیدکننده سری بازی‌های محبوب Candy Crush Saga برای همیشه از این عرصه رقابتی بیرون رود. یک سال قبل برای نخستین بار سهام شرکت King با قیمت ۲۲.۵۰ دلار به صورت عمومی وارد …

به گزارش موبنا، با این رقم هر سهام شرکت King به قیمت ۱۸ دلار به شرکت مذکور فروخته شد تا با این اتفاق تولیدکننده سری بازی‌های محبوب Candy Crush Saga برای همیشه از این عرصه رقابتی بیرون رود.

یک سال قبل برای نخستین بار سهام شرکت King با قیمت ۲۲.۵۰ دلار به صورت عمومی وارد تالار بورس شد و هم‌اکنون کل سهام با ۴.۵ دلار کاهش ارزش به شرکت Activision واگذار شد.

لازم به ذکر است طی یک سال پیش شرکت سازنده برای درآمدزایی از بازی Candy Crush با مشکلات فراوان مواجه شد و سرانجام نتوانست جلوی ضررهای مالی خود را بگیرد.

این بازی به صورت رایگان روی دستگاه‌های موبایلی بارگذاری و نصب می‌شود. ولی آن دسته از کاربرانی که بتوانند مراحله اولیه این بازی اعتیادآور را با موفقیت پشت‌سر بگذارند، می‌بایست بقیه مراحل را خریداری کنند. این تنها منبع درآمد برای شرکت King بوده است.

شرکت King در سال ۲۰۱۴ میلادی موفق شد از فروش مراحل این بازی ۱.۴ میلیارد دلار درآمد کسب کند. ولی در فصل گذشته که ماه ژوئن به پایان رسید، این شرکت تنها ۲۰۶ میلیون دلار درآمد کسب کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا