پرچمدار بعدی هوواوی Mate 8 نام دارد

به گزارش موبنا، طی چند ماه اخیر شایعات فراوان در مورد بهترین گوشی بعدی شرکت چینی هوواوی منتشر شده است و البته هنوز هیچ خبری رسمی در مورد مدل بعدی Ascend Mate 7 به گوش نرسیده است. ولی امروز مرکز GFXBench که وظیفه آزمایشی و تصدیق گوشی‌های هوشمند جدید را برعهده دارد، نام گوشی هوشمند …

به گزارش موبنا، طی چند ماه اخیر شایعات فراوان در مورد بهترین گوشی بعدی شرکت چینی هوواوی منتشر شده است و البته هنوز هیچ خبری رسمی در مورد مدل بعدی Ascend Mate 7 به گوش نرسیده است.

ولی امروز مرکز GFXBench که وظیفه آزمایشی و تصدیق گوشی‌های هوشمند جدید را برعهده دارد، نام گوشی هوشمند Mate 8 را در لیست خود قرار داد.

در سایت اینترنتی این مرکز گفته شد که گوشی هوشمند مذکور هم‌اکنون با نام NXT-AL10 در شرکت هوواوی شناخته می‌شود و نمایشگر آن ۶ اینچی است. این خبر شایعاتی که از قبل منتشر شده بود را تایید می‌کند.

علاوه بر این، گفته شد این نمایشگر تصاویر را با کیفیت QHD به نمایش می‌گذارد و از این نظر نسبت به مدل قبلی که کیفیت Full HD داشت ارتقا یافته است.

برای این گوشی هوشمند از تراشه مرکزی Kirin 950 استفاده شده که مبتنی بر فناوری ۱۶ نانومتری FinFET و با معماری big.LITTLE ساخته شده است. این تراشه چهار هسته Cortex-A72 با توان ۲.۴ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با توان ۲.۰ گیگاهرتز را شامل می‌ّود.

پردازنده گرافیکی گوشی از نوع ARM Mali-T880 است و از دیگر امکانات این محصول می‌توان به رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد. البته هوواوی مدل دیگری از این گوشی را با رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی هم عرضه می‌کند.

این گوشی هوشمند دوربین ۱۵ مگاپیکسلی را با قابلیت تصویربرداری ۴ هزار پیکسلی شامل می‌شود و دوربین سلفی آن هم ۷ مگاپیکسلی است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا