آزمایش اصابت چکش روی نمایشگر یک گوشی ارزان‌قیمت

به گزارش موبنا، این خبر بسیار باورنکردنی بود و حتی کارشناسان اعلام کردند اگر هزینه امکانات و بخش‌های مختلف گوشی را محاسبه کنیم از ۹۹ دلار بیشتر می‌شود. یکی از امکانات قابل ملاحظه این گوشی هوشمند استفاده از لایه ۵ میلیمتری محافظ Gorilla Glass 3 برای نمایشگر آن بود تا جلوی بروز آسیب‌های احتمالی گرفته …

به گزارش موبنا، این خبر بسیار باورنکردنی بود و حتی کارشناسان اعلام کردند اگر هزینه امکانات و بخش‌های مختلف گوشی را محاسبه کنیم از ۹۹ دلار بیشتر می‌شود.

یکی از امکانات قابل ملاحظه این گوشی هوشمند استفاده از لایه ۵ میلیمتری محافظ Gorilla Glass 3 برای نمایشگر آن بود تا جلوی بروز آسیب‌های احتمالی گرفته شود. اما کارشناسان در آخرین بررسی خود نشان دادند که این لایه محافظ تا چه اندازه می‌تواند مقاومت کند.

گروهی از کارشناسان برای سنجش میزان مقاومت گوشی مذکور یک آزمایش ساده ترتیب دادند و در آن میزان مقاومت گوشی در مقابل اثر برخورد چکش را محاسبه کردند.

این آزمایش نشان داد در مقابل ضربه چکش با فشاری که می‌تواند یک سنگ با ضخامت یک سانتی‌متر را بشکند، برای این گوشی کوچکترین مشکل هم پیش نیامده و هیچ آسیبی به آن نرسیده است.

این گوشی هوشمند ارزان نمایشگر لمسی ۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی دارد و از دیگر امکانات آن می‌توان به پردازنده ۸ هسته‌ای، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و نسخه ۵.۱ سیستم عامل اندروید اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا