آموزش نیروی انسانی در حوزه فناوری اطلاعات مهمترین نتجیه مذاکره با اوراکلی ها

خسرو سلجوقی در گفت‌وگو با خبرنگار موبنا با اشاره به مذاکرات اوراکلی ها در خصوص حضور مستقیم این شرکت‌ نرم‌افزاری، اظهار داشت: مهمترین موضوع مذاکرات با مدیران اوراکل در خصوص مهارت آموزی و آموزش نیروی انسانی در حوزه فناوری اطلاعات صورت گرفت. وی با اشاره به گستردگی نیروی انسانی و افراد تحصیل کرده در حوزه …

خسرو سلجوقی در گفت‌وگو با خبرنگار موبنا با اشاره به مذاکرات اوراکلی ها در خصوص حضور مستقیم این شرکت‌ نرم‌افزاری، اظهار داشت: مهمترین موضوع مذاکرات با مدیران اوراکل در خصوص مهارت آموزی و آموزش نیروی انسانی در حوزه فناوری اطلاعات صورت گرفت.
وی با اشاره به گستردگی نیروی انسانی و افراد تحصیل کرده در حوزه آی تی و فناوری اطلاعات افزود: با آموزش مهارت نیروی انسانی و بکارگیری آنها در این زمینه می توان به پروش نیروهای انسانی در کشور و همچنین در سایر حوزه های جهانی پرداخت.
سلجوقی با اشاره به اینکه نرم افزارهای مربوط به شرکت اوراکل در بانک های و بیمه ها و شرکت های بزرگ در ایران مورد استفاده قرار می گیرد، افزود: هم اکنون این نرم افزارها از طریق واسطه با قیمت های بالا خریداری می شود که هدف از این مذاکران حضور مستقیم این شرکت وهمچنین به کارگیری نیروی ایرانی در این حوزه است.
به گزارش موبنا، اوراکل (oracle operation) یکی از بزرگترین شرکت‌های نرم‌افزاری دنیا است که دفتر مرکزی آن در کالیفرنیای آمریکا قرار دارد که مدیران این شرکت چندی پیش درخواست های‌ همکاری با ایران را مطرح کرده بودند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا