عاقبت انتشار مطالب توهین آمیز علیه یک بانوی كرمانی

رییس پلیس فتا كرمان از دستگیری عامل انتشار مطالب توهین آمیز علیه خانمی كرمانی در شبكه اجتماعی “بی تاك” خبر داد. سرهنگ “كامبیز اسماعیلی” در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام شكایت خانمی به پلیس فتا و ادعای این فرد مبنی بر این كه شخصی ناشناس در شبكه اجتماعی “bee talk” اقدام به انتشار …

رییس پلیس فتا كرمان از دستگیری عامل انتشار مطالب توهین آمیز علیه خانمی كرمانی در شبكه اجتماعی “بی تاك” خبر داد.
سرهنگ “كامبیز اسماعیلی” در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام شكایت خانمی به پلیس فتا و ادعای این فرد مبنی بر این كه شخصی ناشناس در شبكه اجتماعی “bee talk” اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز كرده است و  موجب تخریب شخصیت فردی و خانوادگی وی شده، رسیدگی و شناسایی متهم در دستور كار قرار گرفت.
وی بیان كرد: طی بررسی و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد مطالب مورد ادعای شاكی صحت دارد و متهم نیز برای پنهان ماندن هویت و اطلاعات خود از شبكه اجتماعی “bee talk”  استفاده كرده است.
اسماعیلی افزود: با توجه به عدم وجود اطلاعات كافی در اكانت ساخته شده، اقدامات فنی و سایبری لازم برای شناسایی متهم صورت پذیرفت كه نهایتا منجر به شناسایی متهم شد.
این مقام انتظامی گفت:از این رو متهم به  پلیس فتا منتقل و طی بازجویی ضمن اعتراف به بزه انتسابی، اقرار كرد كه با توجه به خصومتی كه با شاكی داشته و تنها برای انتقام جویی اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز و خلاف واقع علیه وی در شبكه اجتماعی “bee talk”  كرده است.
اسماعیلی بیان داشت: بنابراین با توجه به تكمیل شدن تحقیقات پرونده متهم به همراه شاكی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.
سرهنگ اسماعیلی در پایان هشدار داد: توهین به اشخاص در فضای مجازی جرم است و تبعات قانونی در پی خواهد داشت از این رو مجرمان باید یدانند كه هیچ تحركی از چشم تیزبین پلیس به دور نخواهد ماند.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا