نخستین گوشی هندی آماده ورود به بازار

به گزارش موبنا، این دستگاه که نخستین گوشی هوشمند ساخته شده در کشور هند محسوب می‌شود نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED را در خود جا داده که روی آن سیستم محافظ Gorilla Glass 3 نصب شده است و تصاویر در آن با کیفیت HD پخش می‌شوند. گوشی هوشمند جدید تراشه مرکزی Mediatek MT6753 …

به گزارش موبنا، این دستگاه که نخستین گوشی هوشمند ساخته شده در کشور هند محسوب می‌شود نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED را در خود جا داده که روی آن سیستم محافظ Gorilla Glass 3 نصب شده است و تصاویر در آن با کیفیت HD پخش می‌شوند.

گوشی هوشمند جدید تراشه مرکزی Mediatek MT6753 با هشت هسته پردازشگر و رم ۳ گیگابایتی را در خود جا داده است و ضمن برخورداری از حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، امکان پشتیبانی از کارت حافظه microSD را هم برای کاربران فراهم می‌کند.

این گوشی هوشمند شامل دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی می‌شود که برای آن فلش LED هم در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی گوشی هم با کیفیت ۵ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند.

توان باتری این گوشی هوشمند ۳۱۵۰ میلی‌آمپر است و ورودی جدید USB Type-C نیز به کاربران امکان می‌دهد داده‌ها را با سرعت بالاتر رد و بدل کنند.

گوشی هوشمند Gionee Elife S Plus نسخه ۵.۱.۱ سیستم عامل اندروید را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت اشاره کرد. این گوشی هوشمند ۲۶۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا