مایکروسافت روی گوشی‌های جدید خود هدیه می‌دهد

به گزارش موبنا، هر دو دستگاه به انداز‌ه‌ای قدرتمند هستند تا بتوانند قابلیت Continuum برای اتصال گوشی به مانیتورهای رایانه‌ای و صفحه‌کلید را از طریق سیستم Display Dock مایکروسافت فراهم کنند. این اتفاق در حالت تئوری به کاربر کمک می‌کند در یک بسته سبک و قابل حمل بتوانند تمام قابلیت‌های یک رایانه شخصی استاندارد را …

به گزارش موبنا، هر دو دستگاه به انداز‌ه‌ای قدرتمند هستند تا بتوانند قابلیت Continuum برای اتصال گوشی به مانیتورهای رایانه‌ای و صفحه‌کلید را از طریق سیستم Display Dock مایکروسافت فراهم کنند.

این اتفاق در حالت تئوری به کاربر کمک می‌کند در یک بسته سبک و قابل حمل بتوانند تمام قابلیت‌های یک رایانه شخصی استاندارد را در اختیار داشته باشد.

هر دو مدل جدید Lumia هم‌اکنون برای فروش عرضه شدند و البته مایکروسافت به صورت همزمان قطعه جانبی Display Dock را هم برای آن ارایه می‌دهد تا در اصل یک رایانه شخصی را به کاربران داده باشد.

قطعه کوچک Display Dock که قادر است گوشی‌های هوشمند مایکروسافت را به یک رایانه شخصی همراه تبدیل کند در منطقه اروپا با قیمت ۷۵ یورو فروخته می‌شود.

شرکت مایکروسافت امروز به صورت رسمی اعلام کرد برای کاربرانی که در کشورهای آلمان و بریتانیا گوشی‌های Lumia 950‌ و Lumia 950 XL را خریداری کنند، یک عدد Display Dock را نیز هدیه می‌دهد. این هدیه شامل افرادی می‌شود که دو گوشی مذکور را به صورت آنلاین خریداری کرده باشند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا