کاهش قیمت موبایل های هوشمند تا سقف ۱۰۰ هزار تومان

“داوود طزری” در گفت و گو با خبرنگار موبنا با اشاره به کاهش قیمت گوشی های هوشمند در بازار گفت: بیشترین نوسان قیمت طی ۱۵ روز گذشته مربوط به موبایل های هوشمند بالای ۸۰۰ هزار تومانی بوده است. وی افزود: گوشی های یک تا دومیلیون تومانی تا سقف ۵۰ هزار تومان و گوشی های بالای …

“داوود طزری” در گفت و گو با خبرنگار موبنا با اشاره به کاهش قیمت گوشی های هوشمند در بازار گفت: بیشترین نوسان قیمت طی ۱۵ روز گذشته مربوط به موبایل های هوشمند بالای ۸۰۰ هزار تومانی بوده است.
وی افزود: گوشی های یک تا دومیلیون تومانی تا سقف ۵۰ هزار تومان و گوشی های بالای دو میلیون تومانی نیز تا سقف ۱۰۰ هزار تومان ارزان شده است.
این کارشناس بازار با اشاره به اینکه بیشترین کاهش قیمت مربوط به گوشی هایی است که از مبادی غیرقانونی روانه بازار می شوند، افزود: نوسان قیمت فوق مربوط به گوشی های بدون گارانتی رسمی و یا همان قاچاق می شوند.
طزری با اشاره اینکه کمترین نوسان قیمت مربوط به گوشی های ارزان فیمت بوده است، افزود: به دلیل حاشیه پایین سود گوشی های ارزان قیمت کمترین نوسان مربوط به گوشی های زیر ۵۰۰ هزار تومانی بوده است.
از سویی دیگر دست اندرکاران این حوزه کاهش تقاضای مشتریان و همچنین ماه محرم را از دلایل اصلی افت تقاضا و افت قیمت ها در بازار می دانند.
آنها معتقدند که هرساله با شروع ماه محرم و افت تقاضا فروشندگان کالاهای دیجیتالی به خصوص موبایل برای فروش بهتر مجبور به تعدیل قیمت در بازار هستند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا