تشعشعات تلفن همراه بر پروتئين پوست انسان تاثير گذار است

“ناهيد نيکو فرد” در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: پژوهشگران به تازگي بر تاثير تشعشعات گوشي تلفن همراه بر پروتيين داخل سلول هاي انسان هشدار داده اند.وي افزود:طبق پژوهش هاي صورت گرفته پوست انسان هنگامي كه در معرض پرتوهاي تلفن همراه قرار مي گيرد دچار تغييراتي مي شود، اما تا کنون آسيب جدي …

“ناهيد نيکو فرد” در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: پژوهشگران به تازگي بر تاثير تشعشعات گوشي تلفن همراه بر پروتيين داخل سلول هاي انسان هشدار داده اند.
وي افزود:طبق پژوهش هاي صورت گرفته پوست انسان هنگامي كه در معرض پرتوهاي تلفن همراه قرار مي گيرد دچار تغييراتي مي شود، اما تا کنون آسيب جدي اين مسئله به اثبات نرسيده است.
اين متخصص به کاربران تلفن همراه توصيه کرد که براي جلوگيري از بروز مشکلات احتمالي از تماس مستقيم گوشي تلفن همراه با پوست بدن جلوگيري کرده و در صورت لزوم از وسايل جانبي آن مانند هندزفري  استفاده کنند.
چندي است که پژوهشگران بر اثرات منفي ناشي از استفاده مداوم از تلفن همراه بر اعضاي مختلف بدن انسان هشدار مي دهند.
بر اين اساس کارشناسان توصيه کرده اند که مشترکان به هنگام استفاده از گوشي تلفن همراه آن را تا حد امكان از كنار سر خود دور نگه داشته و به صورت مداوم با آن مکالمه نكنند.
گوشي تلفن همراه به هنگام روشن بودن و به ويژه در حين مكالمه، از خود امواج راديويي ساطع مي‌كند كه نگه داشتن طولاني مدت آن در كنار سر، خطراتي را براي مغز و اعصاب انسان به همراه دارد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا