Snapdragon 820 هم داغ می‌کند

به گزارش موبنا، گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که تراشه موبایلی Snapdragon 820 SoC به طور کامل تکمیل شده است و البته آزمایش‌های لازم روی آن نشان می‌دهد که مانند مدل قبلی خود موسوم به ۸۱۰ داغ می‌شود. شرکت سامسونگ هم‌اکنون در حال تکمیل Galaxy S7 با تراشه Snapdragon 820 است و در این …

به گزارش موبنا، گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که تراشه موبایلی Snapdragon 820 SoC به طور کامل تکمیل شده است و البته آزمایش‌های لازم روی آن نشان می‌دهد که مانند مدل قبلی خود موسوم به ۸۱۰ داغ می‌شود.

شرکت سامسونگ هم‌اکنون در حال تکمیل Galaxy S7 با تراشه Snapdragon 820 است و در این زمینه تمام فعالیت‌های کارخانه‌ای به دقت انجام می‌شود تا بهترین گوشی هوشمند در اختیار کاربران قرار گیرد. ولی متاسفانه خبرهای رسیده حاکی از آن است که این تراشه هم داغ می‌شود.

یکی از منابع آگاه اعلام کرد سامسونگ هم‌اکنون در حال تولید یک وصله نرم‌افزاری است تا این مشکل را در Snapdragon 820 حل کند. در این گزارش‌ها همچنین آمده است که سامسونگ به فکر استفاده از لوله‌های خنک‌ کننده است تا از این طریق بتواند جلوی داغ شدن پرچمدار بعدی خود را بگیرد.

شرکت سامسونگ برای این تراشه مرکزی از پردازنده ۱۴ نانومتری FinFET استفاده می‌کند و به خاطر توان بالای آن احتمال داغ شدن گوشی بسیار زیاد است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا