تغییر مسیر ناگهانی خودرو بلای جان راننده شد

سرگرد عباس مظفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه حوالی ساعت ۱۴ ظهر روز گذشته /دوشنبه/ در نزدیک ورودی زیرگذر کوی فرهنگ (علی آباد) رخ داد. وی اظهار کرد: راننده پیکان که مردی حدود ۴۵ ساله بود پس از تغییر مسیر ناگهانی با یک دستگاه خودرو پراید که …

سرگرد عباس مظفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه حوالی ساعت ۱۴ ظهر روز گذشته /دوشنبه/ در نزدیک ورودی زیرگذر کوی فرهنگ (علی آباد) رخ داد.
وی اظهار کرد: راننده پیکان که مردی حدود ۴۵ ساله بود پس از تغییر مسیر ناگهانی با یک دستگاه خودرو پراید که رانندگی آن را یک زن عهده دار بود تصادف، سپس با روپوش وسط خیابان برخورد و در نهایت در محل زیرگذر متوقف می شود.
سرگرد مظفری افزود: راننده خودرو پیکان که بر اثر شدت ضربه وارده به بیرون از خودرو پرتاب و از ناحیه سر دچار خونریزی شده بود به منظور مداوا و درمان به مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان منتقل و در نهایت به کام مرگ فرو می رود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان گفت: علت مرگ راننده در دست بررسی است و احتمال اینکه متوفی قبل از تصادف دچار سکته قلبی شده باشد نیز وجود دارد.
مظفری با بیان اینکه برای اعلام دقیق علت مرگ راننده باید منتظر جواب پزشکی قانونی شد افزود: برخورد خودرو پیکان با پراید سخت و محکم نبود و خوشبختانه به راننده این خودرو سواری هیچ آسیبی وارد نیامده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا