اندروید شکلک‌های جدید در اختیار می‌گیرد

به گزارش موبنا، گروه توسعه اندروید قابلیت‌های جدیدی در نظر گرفته‌اند که میزان مصرف انرژی را در گوشی‌های هوشمند به یک‌سوم می‌رساند، الگوریتم‌های ویژه برای تصحیح خودکار متن‌های تایپ شده را شامل می‌شود و سری جدید شکلک‌ها را در اختیار کاربران می‌گذارد. شرکت آلفابت که هم‌اکنون توسعه اندروید را در اختیار دارد اعلام کرده است …

به گزارش موبنا، گروه توسعه اندروید قابلیت‌های جدیدی در نظر گرفته‌اند که میزان مصرف انرژی را در گوشی‌های هوشمند به یک‌سوم می‌رساند، الگوریتم‌های ویژه برای تصحیح خودکار متن‌های تایپ شده را شامل می‌شود و سری جدید شکلک‌ها را در اختیار کاربران می‌گذارد.

شرکت آلفابت که هم‌اکنون توسعه اندروید را در اختیار دارد اعلام کرده است که به زودی شکلک‌های جدید را برای دستگاه‌های موبایلی اندرویدی ارایه می‌دهد.

این اقدام گوگل در حالی صورت می‌گیرد که پیش‌تر مشاهده شد شکلک‌های جدید برای سیستم عامل iOS تا چه اندازه مورد استقبال کاربران جهانی قرار گرفته است.

شرکت اپل با عرضه نسخه iOS 9.1 از سیستم عامل موبایلی خود سری جدید شکلک‌ها که در ابزارهای پیام‌رسان مختلف قابلیت به کارگیری دارند، در اختیار کاربران خود گذاشت.

البته هنوز اعلام نشده است که اندروید چه زمانی شکلک‌های جدید را در اختیار می‌گیرد. ولی مدیر گروه توسعه اندروید اعلام کرد که کاربران می‌توانند این شکلک‌ها را در به‌روزرسانی بعدی مارشمالو مشاهده کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا