نخستین تصاویر تبلت ۱۸ اینچی Galaxy View سامسونگ منتشر شد

به گزارش موبنا، این رایانه لوحی هم‌اکنون از سوی کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC) مجوزهای لازم را دریافت کرده است و پیش‌بینی می‌شود که به زودی به صورت رسمی از سوی شرکت کره‌ای معرفی شود. تاکنون فقط یک تصویر از طریق آگهی‌های تبلیغاتی سامسونگ در مورد این دستگاه منتشر شد که البته چندان واضح نبود. …

به گزارش موبنا، این رایانه لوحی هم‌اکنون از سوی کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC) مجوزهای لازم را دریافت کرده است و پیش‌بینی می‌شود که به زودی به صورت رسمی از سوی شرکت کره‌ای معرفی شود.

تاکنون فقط یک تصویر از طریق آگهی‌های تبلیغاتی سامسونگ در مورد این دستگاه منتشر شد که البته چندان واضح نبود. ولی منابع آگاه موفق شدند ۶ تصویر جدید از این رایانه لوحی را به انتشار برسانند تا کاربران جهانی با بزرگترین تبلت ساخته شده در شرکت سامسونگ موسوم به Galaxy View آشنا شوند.

این تصاویر نشان داد که رایانه لوحی جدید نمایشگر لمسی ۱۸.۴ اینچی دارد و از آنجایی که اندازه نمایشگر بزرگ است، سامسونگ یک پایه ویژه برای آن در نظر گرفته است تا کار کردن با دستگاه آسان شود.

این تبلت بزرگ در بالای نمایشگر خود حسگر ۲ مگاپیکسلی مخصوص تصویربرداری سلفی را شامل می‌شود و یک کلید سخت‌افزاری Home نیز برای آن در نظر گرفته شده است. تصاویر در نمایشگر این دستگاه با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی به نمایش درمی‌آیند و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی،‌ بلوتوث، گیرنده Wi-Fi، گیرنده GPS، پردازنده هشت هسته‌ای Exynos و نسخه ۵.۱.۱ اندروید اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا