دوباره از اپل شکایت شد

به گزارش موبنا، این شرکت تولیدکننده گوشی‌های آیفون به طور دقیق توضیح نداده است که قابلیت WiFi Assist در سیستم عامل iOS 9 چگونه از داده‌های موبایلی استفاده می‌کند. همین مسئله باعث شد یک زوج آمریکایی ساکن شهر فلوریدا از شرکت اپل شکایت کنند و ادعا کنند که اصلا مشخص نیست این بخش از گوشی …

به گزارش موبنا، این شرکت تولیدکننده گوشی‌های آیفون به طور دقیق توضیح نداده است که قابلیت WiFi Assist در سیستم عامل iOS 9 چگونه از داده‌های موبایلی استفاده می‌کند.

همین مسئله باعث شد یک زوج آمریکایی ساکن شهر فلوریدا از شرکت اپل شکایت کنند و ادعا کنند که اصلا مشخص نیست این بخش از گوشی آنها چگونه داده‌ها را مورد استفاده قرار می‌دهد.

این زوج ادعا می‌کنند که اپل «قانون رقابت غیرمنصفانه کالیفرنیا» و «قانون تبلیغات کاذب» را زیرپا گذاشته است و با ارایه اطلاعات نادرست خسارتی بالغ بر ۵ میلیون دلار ایجاد کرده است.

قابلیت مذکور به دستگاه‌های مبتنی بر iOS باعث می‌شود که اگر شبکه Wi-Fi که به آن متصل شده‌اند قوی نباشد،‌ داده‌های موبایلی به راحتی انتقال پیدا کنند. لازم به ذکر است که این قابلیت به صورت پیش‌فرض در تمام دستگاه‌های مبتنی بر iOS 9 فعال است.

این زوج آمریکایی می‌گویند که قابلیت WiFi Assist باعث می‌شود میزان مصرف داده در دستگاه‌های موبایلی اپل افزایش قابل ملاحظه یابد و کاربران بدون آنکه مطلع باشند،‌ حجم زیادی از ترافیک اینترنتی خود را از دست بدهند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا