سونی واگذاری مرکز موبایلی خود را تکذیب کرد

به گزارش موبنا،‌ او گفت که به تازگی جلسه خصوصی با «هیروکی توتوکی» مدیر مرکز دستگاه‌های موبایلی سونی داشته است و آنها به هیچ نتیجه‌ای برای واگذاری این بخش از شرکت سونی نرسیده‌اند. به گفته لین، مرکز Sony Mobile که دستگاه‌های موبایلی این شرکت را تولید می‌کند تمرکز اصلی خود را بر توسعه این کسب …

به گزارش موبنا،‌ او گفت که به تازگی جلسه خصوصی با «هیروکی توتوکی» مدیر مرکز دستگاه‌های موبایلی سونی داشته است و آنها به هیچ نتیجه‌ای برای واگذاری این بخش از شرکت سونی نرسیده‌اند.

به گفته لین، مرکز Sony Mobile که دستگاه‌های موبایلی این شرکت را تولید می‌کند تمرکز اصلی خود را بر توسعه این کسب و کار قرار داده است تا محصولات بیشتر و گسترده‌تری روانه بازار کند.

این شرکت به تازگی یک کارخانه جدید در کشور تایلند تاسیس کرده است تا گوشی‌های بیشتری را به تولید انبوه برساند و حضور پررنگ‌تری در بازار جهانی داشته باشد.

پرچمدار گوشی‌های سونی موسوم به Xperia Z5 Premium این ماه وارد تایوان شد. قیمت مدل قفل نشده این گوشی هوشمند برای بازار جهانی ۵۰۰ دلار است. شرکت سونی هم‌اکنون ۳۰ درصد بازار گوشی‌های هوشمند پیشرفته در تایوان را در اختیار دارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا