Galaxy S6 رایگان شد

به گزارش موبنا، البته این شرکت مخابراتی برای عرضه رایگان دو محصول یاد شده گزینه‌های مختلفی را پیش‌روی کاربران قرار داده است. نخست آنکه اگر کاربران آمریکایی یکی از گوشی‌های زیر را تحویل شرکت مذکور دهند، می‌توانند Galaxy S6 را رایگان دریافت کنند: آیفون ۶، آیفون ۶ Plus، آیفون ۶s، آیفون ۶s Plus، Glaxy S6، …

به گزارش موبنا، البته این شرکت مخابراتی برای عرضه رایگان دو محصول یاد شده گزینه‌های مختلفی را پیش‌روی کاربران قرار داده است.

نخست آنکه اگر کاربران آمریکایی یکی از گوشی‌های زیر را تحویل شرکت مذکور دهند، می‌توانند Galaxy S6 را رایگان دریافت کنند: آیفون ۶، آیفون ۶ Plus، آیفون ۶s، آیفون ۶s Plus، Glaxy S6، Galaxy S6 edge، Galaxy S6 edge+، Galaxy S5، Galaxy Note5، Galaxy Note4 و Galaxy Note Edge.

البته با تمام این توضیحات،‌ زمانی که گوشی قدیمی خود را تحویل می‌دهید تا یکی از دو دستگاه Galaxy S6 یا Galaxy Tab A را به صورت رایگان در اختیار بگیرید،‌ می‌بایست به اجبار از سیم کارت T-Mobile استفاده کنید. در غیر این صورت باید پول گوشی جدید را بپردازید.

اما برای تبلت ۸ اینچی Galaxy Tab A نیز گفته شده است که اگر کاربران گوشی هوشمند Galaxy S6 کار کرده را تحویل دهند، این دستگاه را به صورت رایگان در اختیار می‌گیرند.

نوشته های مشابه

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا