لیست گران‌ترین گوشی‌ها در بازار جهانی منتشر شد

به گزارش موبنا، برخی شرکت‌ها مدل‌های محدود از گوشی‌های موجود در بازار را مجهز به بدنه‌ای از طلا و الماس تولید می‌کنند و آن را با قیمت بسیار گران می‌فروشند. ولی این گوشی‌های هوشمند گران به صورت انبوه تولید شده‌اند و به واسطه قابلیت‌های پیشرفته داخلی قیمت بالایی دارند. لیست پنج گوشی هوشمند گران که …

به گزارش موبنا، برخی شرکت‌ها مدل‌های محدود از گوشی‌های موجود در بازار را مجهز به بدنه‌ای از طلا و الماس تولید می‌کنند و آن را با قیمت بسیار گران می‌فروشند. ولی این گوشی‌های هوشمند گران به صورت انبوه تولید شده‌اند و به واسطه قابلیت‌های پیشرفته داخلی قیمت بالایی دارند.

لیست پنج گوشی هوشمند گران که هم‌اکنون در سراسر جهان فروخته می‌شوند به قرار زیر اعلام شده است:

گوشی هوشمند Galaxy Note5 سامسونگ: این محصول با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت بدون قرارداد مخابراتی به قیمت ۸۰۰ دلار فروخته می‌شود. از مهم‌ترین مشخصات آن می‌توان به نمایشگر ۵.۷ اینچی از نوع AMOLED Quad HD، تراشه مرکزی هشت هسته‌ای Exynos 7420 و رم ۴ گیگابایتی اشاره کرد.

گوشی هوشمند Xperia Z5 Premium سونی: این محصول برای کاربران اروپایی ۸۰۰ یورو قیمت‌گذاری شده است که از مشخصات اصلی آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: نمایشگر ۴ هزار پیکسلی، تراشه هشت هسته‌ای Snapdragon 810، رم ۳ گیگابایتی، دوربین دیجیتالی ۲۳ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD و باتری ۳۴۳۰ میلی‌آمپری.

گوشی هوشمند iPhone 6s اپل: این محصول بدون قرارداد مخابراتی با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت به قیمت ۶۵۰ دلار فروخته می‌شود که البته قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن تا ۸۵۰ دلار هم افزایش میابد. نمایشگر ۴.۷ اینچی این گوشی هوشمند تصاویر را با کیفیت ۷۵۰ در ۱۳۳۴ پیکسل نمایش می‌دهد و به فناوری ۳D Touch برای محاسبه میزان فشار انگشت مجهز شده است. این گوشی هوشمند قابلیت منحصر به‌فرد دیگری ندارد.

گوشی هوشمند Galaxy S6 edge+ سامسونگ: این محصول با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت عرضه نشده است. ولی مدل ۶۴ گیگابایتی آن به قیمت ۸۶۰ دلار فروخته می‌شود. نمایشگر لمسی ۵.۷ اینچی این گوشی هوشمند در دو طرف بدنه خم شده است و تصاویر در آن با کیفیت Quad HD به نمایش درمی‌آید. این محصول قلم هوشمند S Pen ندارد و تقریبا مشابه مدل قبلی است.

گوشی هوشمند Galaxy S6 edge سامسونگ: این محصول نخستین گوشی هوشمند جهان بود که نمایشگر آن در دو طرف لبه‌های بدنه خم می‌شد. این گوشی هوشمند با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و بدون قرارداد مخابراتی به قیمت ۹۱۵ دلار در کشور آمریکا فروخته می‌شود. از مهم‌ترین مشخصه‌های آن می‌توان به نمایشگر ۵.۱ اینچی با کیفیت Quad HD، رم ۳ گیگابایتی و باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا