بررسی وضعیت بازار موبایل در ایام ماه محرم

“داوود طزری” یکی از منابع بازاری در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: هرساله با شروع ماه محرم بیشتر بازارها، از جمله بازار موبایل با کاهش حضور مراجعه کنندگان و خریداران روبرو شده است. وی با اشاره به روزهای بی رونق بازار می گوید: سردی این بازار مربوط به ایام محرم نمی شود …

“داوود طزری” یکی از منابع بازاری در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: هرساله با شروع ماه محرم بیشتر بازارها، از جمله بازار موبایل با کاهش حضور مراجعه کنندگان و خریداران روبرو شده است.
وی با اشاره به روزهای بی رونق بازار می گوید: سردی این بازار مربوط به ایام محرم نمی شود چرا که بازار موبایل طی ماه های گذشته به دلیل مسایل مختلفی همچون رکود اقتصادی، نوسانات نرخ ارز و همچنین طرح رجیستر با سردی تقاضای مشتریان همراه شده بود.
این فعال بازار گفت: با توجه به شرایط فوق در روزهای آینده نیز امیدی به خریدوفروش مناسب این کالای ارتباطی نیست چرا که هرساله در ماه محرم با پرداختن افراد به سوگواری تعداد مراجعه کنندگان برای خرید این کالا به طور چشمگیری کاهش می یابد.
در همین حال یکی دیگر از فروشندگان گوشی در بازار معتقد است که با استمرار کاهش تقاضا برای این کالای دیجیتالی پیش بینی می شود بهای گوشی های تلفن همراه در روزهای آینده با کاهش نسبی روبرو شود.
“سعید دادگر” افزود:هم اکنون بازار تلفن همراه به دلیل مسائلی همچون کاهش قدرت خرید مردم و جو حاکم اقتصادی کشور روزهای کم رونقی را پشت سر می گذراند.
این فروشنده بازار تصریح کرد: در حال حاضر خریدوفروش گوشی های بالای یک میلیون تومانی کاهش یافته و بیشتر مشتریان به خریدوفروش گوشی های زیر ۵۰۰ هزار تومانی روی آورده اند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا