بررسی دوربین جدیدترین گوشی لنوو

به گزارش خبرنگار موبنا، VIBE Shot یگ گوشی هوشمند مجهز به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی پشت دستگاه و دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی است که با کیفیت ۱۰۸۰p و سرعت۳۰ فریم در ثانیه عکس برداری و فیلم برداری می‏کند. فوکوس لمسی، قابلیت تشخیص چهره، ثابت کننده تصویر، روشنایی هوشمند (HDR)، تصاویر پیوسته پانوراما، ثابت کننده ویدئو، حسگر …

به گزارش خبرنگار موبنا، VIBE Shot یگ گوشی هوشمند مجهز به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی پشت دستگاه و دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی است که با کیفیت ۱۰۸۰p و سرعت۳۰ فریم در ثانیه عکس برداری و فیلم برداری می‏کند.
فوکوس لمسی، قابلیت تشخیص چهره، ثابت کننده تصویر، روشنایی هوشمند (HDR)، تصاویر پیوسته پانوراما، ثابت کننده ویدئو، حسگر BSI و فلش سه گانه از ویژگی هایی هستند که به کاربر این امکان را می‏د‏هد تا با تلفن همراه خود لذت عکاسی حرفه‏ای را تجربه کند.
یک کلید فیزیکی اسلایدر نیز روی دستگاه قرار گرفته که هنگام عکاسی موجب حرکت میان حالت‌های هوشمند و حرفه‌ای می‏شود.
این پرچمدار جدید لنوو از پردازنده ۸ هسته‏ای ۶۴ بیتی Qualcomm Snap dragon 615 بهره می برد که شامل دو پردازنده ۴ هسته‏ای با فرکانس‏های ۷/۱ گیگاهرتز و ۰/۱ گیگاهرتز است. از مشخصات این گوشی هوشمند می‏توان به صفحه نمایش ۵ اینچی Full HD مجهز به تکنولوژی ضد خش Gorilla Glass3، سیستم عامل اندروید ۵/۰، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر، گرافیک Adreno 405 و حافظه رم ۳ گیگابایت اشاره کرد. حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقاع تا ۱۲۸ گیگابایت فضای کافی برای عکس، ویدیو و موزیک را برای کاربر فراهم می کند. این مدل از دو سیم کارت نانو پشتیبانی می کند که با شبکه ۲G، ۳G و ۴G LTE سازگار است.
Vibe Shot در رنگ های سفيد، زرشکی و خاکستری، با یک سال گارانتی سازگار در بازار های موبایل کشور عرضه می گردد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا