ابزار جدید فیس بوک

فیس بوک تصمیم دارد روش جدید برای تعامل میان مشترکان خود ارائه دهد و به جز کامنت و لایک، قابلیت های دیگری را هم در اختیار کاربران بگذارد. فیس بوک در این اقدام بخش جدیدی به شکلک های خود اضافه کرده است که با نام واکنش ها (Reactions) شناخته می شود و البته برخلاف پیش …

فیس بوک تصمیم دارد روش جدید برای تعامل میان مشترکان خود ارائه دهد و به جز کامنت و لایک، قابلیت های دیگری را هم در اختیار کاربران بگذارد. فیس بوک در این اقدام بخش جدیدی به شکلک های خود اضافه کرده است که با نام واکنش ها (Reactions) شناخته می شود و البته برخلاف پیش بینی بسیاری از کاربران شکلک تنفر (Dislike) در آن وجود ندارد.

فیس بوک می گوید کاربران بزرگترین شبکه اجتماعی جهان برای نشان دادن عکس العمل خود هم اکنون دو راه پیش روی خود می بینند. راه نخست نوشتن کامنت و دومین راه هم فشار دادن کلید لایک است که این کار محدودیت های فراوانی را هم ایجاد می کند ولی در اقدام جدید، کاربران می توانند حالت های دیگر از جمله عصبانیت، ناراحتی، تعجب، خوشحالی، خنده، علاقمندی و … را هم نشان دهند. در بخش «واکنش ها» انواع حالت های کاربران پیش بینی شده است و البته در مرحله کنونی فقط ساکنان برخی کشورها می توانند آن را در اختیار بگیرند و از ماه آینده همه کاربران فیس بوک به آن مجهز می شوند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا