مسمومیت غذایی در کرمان کنترل شد

سیروس سالاری با بیان اینکه مسمومیت غذایی در منطقه اندوهجرد کرمان کنترل شده است، گفت: تنها ۱۲ نفر در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند. وی اظهار داشت: بر اثر رعایت نکردن نکات بهداشتی ۲۸۴ نفر دچار مسمومیت غذایی شدند که با مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی تحت درمان قرار گرفتند. سالاری با بیان …

سیروس سالاری با بیان اینکه مسمومیت غذایی در منطقه اندوهجرد کرمان کنترل شده است، گفت: تنها ۱۲ نفر در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند.
وی اظهار داشت: بر اثر رعایت نکردن نکات بهداشتی ۲۸۴ نفر دچار مسمومیت غذایی شدند که با مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی تحت درمان قرار گرفتند.
سالاری با بیان اینکه هم‌اکنون تنها ۱۲ نفر در بیمارستان بستری هستند، ادامه داد: تیم‌های پزشکی در منطقه حضور دارند و بیماری کنترل شده است.
وی اضافه کرد: بر اثر توزیع غذا این مسمومیت منتشر شده و برای پیدا کردن دلیل اصلی آن از غذای توزیع شده آزمایش گرفته شده است و در هنگام مشخص شدن نتیجه آزمایش‌ها اطلاع‌رسانی دقیق صورت می‌گیرد.
سالاری بر رعایت کردن نکات بهداشتی در این زمینه تاکید کرد و افزود: خرید مواد اولیه طبخ غذا از جاهای مطمئن، اطمینان از سالم بودن آب شرب، توزیع سریع غذا پس از طبخ و استفاده از ظروف یک بار مصرف باکیفیت‌ از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا