احمدی نژاد بالاخره از دو كلمه بيشتر جواب داد

محمود احمدي‌نژاد كه ديروز به مراسم ترحيم سردار حسين همداني رفته بود در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا در انتخابات مجلس شركت مي‌كنيد؟ گفت: من هم به عنوان يك ايراني در انتخابات شركت خواهم كرد. وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه سرنوشت دانشگاه ايرانيان چه شد؟ با لبخندي پاسخ داد: …

محمود احمدي‌نژاد كه ديروز به مراسم ترحيم سردار حسين همداني رفته بود در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا در انتخابات مجلس شركت مي‌كنيد؟ گفت: من هم به عنوان يك ايراني در انتخابات شركت خواهم كرد. وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه سرنوشت دانشگاه ايرانيان چه شد؟

با لبخندي پاسخ داد: «حال شما خوب است. » در حالي احمدي‌نژاد از بيان فعاليت سياسي ابا ندارد نزديكان او در تلاش هستند وانمود كنند سياست از احمدي‌نژاد فاصله زيادي دارد به نحوي كه ديروز عبدالرضا داوري مشاور رسانه‌اي رئيس‌جمهور سابق گفت: «آقاي دكتر احمدي‌نژاد در انتخابات مجلس دهم غير از حضور در پاي صندوق راي هيچ نوع فعاليت ديگري مانند انتشار فهرست انتخاباتي يا برگزاري جلسات انتخاباتي و ميتينگ نخواهد داشت.

ايشان مطلقا كنش انتخاباتي و حمايت از ليست‌هايي كه در سطح جامعه مي‌شود نخواهد داشت. ترديد نكنيد اگر قرار باشد ليستي منتشر و منتسب به احمدي‌نژاد شود از همين الان اعلام مي‌كنيم كه تمام اين ليست‌ها تكذيب مي‌شود.

دفتر خود ايشان هم در برابر فعاليت‌هاي انتخاباتي كه بخواهد به ايشان منتسب شود حتما واكنش نشان مي‌دهد و تكذيب مي‌كند.» وي عادت هميشگي كه همان به ميان كشيدن نام آيت‌ا… هاشمي است را ترك نكرد و درباره جريان انحرافي گفت: «جريان انحرافي را تعداد محدودي از حاميان آقاي هاشمي و برخي از افرادي كه در جريان اصولگرايي بودند و در تله جريان آقاي هاشمي افتادند مطرح كردند.

دكتر احمدي‌نژاد رئيس دولتي است كه مقام معظم رهبري هر سال در هفته دولت ويژگي دولت او را زنده كردن آرمان‌هاي امام و انقلاب و خجالت نكشيدن از مطرح كردن شعارهاي انقلاب بيان كرده است. ايشان از احمدي‌نژاد و دولتش به عنوان احيا‌كننده ارزش‌هاي انقلاب و آرمان‌هاي انقلاب و كسي كه از سر دست گرفتن شعارهاي انقلاب در مجامع بين المللي خجالت نكشيد ياد كرد. اين براي ما شاخص است.»

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا