انتقاد علی دایی از رفتار اغراق آمیز در حضور فرزندان هادی نوروزی

علی دایی درباره بازی روز جمعه صبا و پرسپولیس اظهار داشت: «هر چه بود تمام شد. فکر می کنم جدا از آنچه در داخل زمین دیدیم، اتفاق بزرگی در بیرون زمین رخ داد و آن ارج نهادن به یاد فراموش نشدنی هادی نوروزی عزیز بود. هواداران پرسپولیس با این کار ارزشمند خود نشان دادند تا …

علی دایی درباره بازی روز جمعه صبا و پرسپولیس اظهار داشت: «هر چه بود تمام شد. فکر می کنم جدا از آنچه در داخل زمین دیدیم، اتفاق بزرگی در بیرون زمین رخ داد و آن ارج نهادن به یاد فراموش نشدنی هادی نوروزی عزیز بود. هواداران پرسپولیس با این کار ارزشمند خود نشان دادند تا چه حد قدرشناس اند و هرگز خاطرات شیرینی که نوروزی برای شان خلق کرد را فراموش نمی کنند.»

وی ادامه داد: «اساسا در فوتبال همین رفتارها است که می ماند. برد و باخت و پیروزی و شکست می آید و می رود اما آنچه اهمیت دارد و در خاطرات باقی می ماند قدرشناسی مردم از قهرمانان شان است. فکر می کنم اتفاقی که روز جمعه در ورزشگاه آزادی رخ داد می تواند ما را به آینده فوتبال امیدوار کند. امیدوارم فوتبال ما در سایه یکدلی و اتحاد روزهای خوبی را تجربه کند.»

دایی در ادامه افزود: «در کنار این نکته مثبت، باید اشاره ای به یک موضوع مهم داشته باشم که به نظرم نباید در این هیاهو از یاد برود. اینکه از این پس تربیت هانی عزیز و خواهر کوچکترش بر عهده مادر فداکارشان و در درجه بعدی خانواده شان است و حتما ظرایف زیادی دارد.»

وی ادامه داد: «اینطور نیست که همه چیز تا ابد اینچنین گرم و شیرین برای هانی باقی بماند و همه ما می دانیم که حافظه تاریخی کوتاهی داریم و خدای ناکرده اگر هانی روزی از کانون توجه خارج شود ممکن است لطمات جبران ناپذیری بخورد. بنابراین نباید در این زمینه احساسی برخورد کنیم و بهتر است جوری رفتار کنیم که بعدها مدیون روح هادی عزیز نشویم. من فکر می کنم برخی رفتارهای اغراق شده در حضور فرزندان هادی نه تنها کمکی به آنها نمی کند که در دراز مدت لطمه می زند.»

دایی افزود: «از همه جامعه فوتبال می خواهم که به همسر فداکار هادی عزیز کمک کنند تا این راه سخت را با دوری از احساسات و  توجه به منطق و حتی استفاده از کمک های روانشناس پیش ببرد و فرزندان صالحی را تحویل جامعه دهد. به طور حتم از آن پدر عزیز، فرزندانی شریف تحویل جامعه خواهند شد.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا