اینتل تراشه اصلی آیفون ۷ را تولید می‌کند

به گزارش موبنا، هر دو گوشی هوشمند جدید آیفون ۶s و آیفون ۶s Plus اپل با تراشه ۹X45 LTE کوالکام ساخته شدند و این بار اپل تصمیم گرفته است رویه خود را تغییر دهد. ولی اینتل بر اساس آخرین برنامه‌ریزی‌های خود در نظر دارد مدل بعدی تراشه‌های SoC مخصوص گوشی هوشمند آیفون را تولید کند …

به گزارش موبنا، هر دو گوشی هوشمند جدید آیفون ۶s و آیفون ۶s Plus اپل با تراشه ۹X45 LTE کوالکام ساخته شدند و این بار اپل تصمیم گرفته است رویه خود را تغییر دهد.

ولی اینتل بر اساس آخرین برنامه‌ریزی‌های خود در نظر دارد مدل بعدی تراشه‌های SoC مخصوص گوشی هوشمند آیفون را تولید کند و از این طریق با شرکت اپل به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در جهان وارد همکاری شود.

اینتل توضیح داد تعداد زیادی از کارمندان خود را درگیر این پروژه کرده است. زیرا این قرارداد برای آنها اهمیت زیادی دارد و می‌تواند شرکت اینتل را وارد بازار جهانی موبایل کند.

شرکت اینتل که بزرگترین تراشه‌ساز جهان محسوب می‌شود و بازار جهانی رایانه‌ها را در دست گرفته است، هرگز نتوانست این محبوبیت را در بازار دستگاه‌های موبایلی هم به دست آورد. ولی همکاری با اپل برای ساخت تراشه‌های آیفون می‌تواند این فرصت را در اختیار آنها بگذارد.

در برخی تئوری‌های دیگر گفته شده است که آیفون ۷ اپل در دو مدل مجزا ساخته می‌شود تا دو شرکت اینتل و کوالکام به صورت همزمان تراشه‌های مورد نیاز آن را تولید کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا