رایانه‌های قدیمی خود را به مایکروسافت بفروشید

به گزارش موبنا، به عنوان مثال اگر شما ساکن کشور آمریکا باشید و بخواهید یک دستگاه جدید مبتنی بر ویندوز ۱۰ را با حداقل قیمت ۵۹۹ دلار خریداری کنید، مایکروسافت رایانه شخصی قدیمی شما را ۲۰۰ دلار و مک قدیمی شما را ۳۰۰ دلار می‌خرد. نکته قابل ملاحظه این است که طرح ویژه مایکروسافت برای …

به گزارش موبنا، به عنوان مثال اگر شما ساکن کشور آمریکا باشید و بخواهید یک دستگاه جدید مبتنی بر ویندوز ۱۰ را با حداقل قیمت ۵۹۹ دلار خریداری کنید، مایکروسافت رایانه شخصی قدیمی شما را ۲۰۰ دلار و مک قدیمی شما را ۳۰۰ دلار می‌خرد.

نکته قابل ملاحظه این است که طرح ویژه مایکروسافت برای پرداخت پول به‌ازای دستگاه‌های رایانه‌ای قدیمی کاربران فقط تا تاریخ ۲۰ اکتبر یعنی سه‌شنبه هفته جاری اعتبار دارد و فقط برای برخی کشورها ارایه شده است.

مایکروسافت در بیانیه خود توضیح داد این طرح فقط در کشورهای آمریکا، بریتانیا، کانادا، هند، برزیل، ‌فرانسه، ‌آلمان و تایوان به اجرا درآمده است.

همچنین به خاطر داشته باشید تنها رایانه‌های شخصی و مک‌هایی را می‌توانید به مایکروسافت بفروشید که عمر آنها کمتر از ۶ سال باشد، به خوبی کار کند و حداقل اندازه نمایشگر آن ۱۱.۶ اینچ باشد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا