سواروسکی برای گوشی‌های سامسونگ لوازم جانبی لوکس می‌سازد

به گزارش موبنا، شرکت Montblanc سال گذشته دو قلم ویژه برای گوشی هوشمند Galaxy Note 4 سامسونگ عرضه کرد و هم‌اکنون تصمیم دارد سومین مدل این قلم‌ها را برای Note5 عرضه کند. قلم جدید با نام Starwalker Urban شناخته می‌شود و به گفته شرکت سازنده کارایی آن کاملا مشابه قلم S Pen سامسونگ است و …

به گزارش موبنا، شرکت Montblanc سال گذشته دو قلم ویژه برای گوشی هوشمند Galaxy Note 4 سامسونگ عرضه کرد و هم‌اکنون تصمیم دارد سومین مدل این قلم‌ها را برای Note5 عرضه کند.

قلم جدید با نام Starwalker Urban شناخته می‌شود و به گفته شرکت سازنده کارایی آن کاملا مشابه قلم S Pen سامسونگ است و بدنه متفاوت و لوکس آن زیبایی بیشتری به دستگاه می‌بخشد.

شرکت Montblanc همچنین قاب‌های لوکس برای این دو گوشی هوشمند ارایه کرده است. این قاب‌ها با بدنه چرمی ساخته شده‌اند که به صورت کتابی باز می‌شوند و رنگ‌های متفاوت دارند.

سامسونگ و Montblanc اعلام کردند که این لوازم جانبی لوکس به صورت محدود تولید شده است و روی هر یک از آنها شماره سریال ویژه به همراه امضا طراح آنها حک شده است.

شرکت Swarovski نیز برای این دو گوشی هوشمند قاب منحصر به‌فردی تولید کرده است که ۱۳۰۰ قطعه کریستال را شامل می‌شود. این قاب در کلکسیون Edelweiss ارایه شده که البته تعداد آنها هم محدود است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا