تصویب برجام فضای اقتصادی را باثبات می کند

علی قنبری در خصوص تصویب برجام و اثرات آن روی اقتصاد ایران ادامه داد : تصویب برجام در مجلس همانگونه که در آمریکا به تصویب رسید آثار بلند مدت و کوتاه مدتی خواهد داشت هرچند که این آثار می توانند با یکدیگر بسیار متفاوت باشد. قنبری در خصوص آثار کوتاه مدت این اتفاق افزود: این …

علی قنبری در خصوص تصویب برجام و اثرات آن روی اقتصاد ایران ادامه داد : تصویب برجام در مجلس همانگونه که در آمریکا به تصویب رسید آثار بلند مدت و کوتاه مدتی خواهد داشت هرچند که این آثار می توانند با یکدیگر بسیار متفاوت باشد.

قنبری در خصوص آثار کوتاه مدت این اتفاق افزود: این اتفاق باعث اعتماد عمومی و جوروانی مثبت درجامعه خواهد شد و از سوی دیگر فضای جامعه را بسیار آرام خواهد کرد و نهایتا میتواند فضای مثبتی را برای سرمایه گذاری با ثبات بیشتر در اقتصاد به ارمغان بیاورد.

این کارشناس مسایل اقتصادی تصریح کرد: در این شرایط شاخص های اقتصادی به سمت بهبود پیش خواهند رفت و با جذب سرمایه های داخلی و خارجی فضای باثباتی در جامعه ایجاد خواهد شد .

این کارشناس اقتصادی اظهار داشت : ورود سرمایه گذاران به ایران باعث بهبود فضای کسب و کار و اشتغال بیشتر و همسو شدن با تکنولوژی خواهد شد بنابراین در این فضا میتوان انتظار بهبود در کیفیت کالا و بیشتر شدن رقابت در فضای مثبت تری در بخش تولید داشت.

در پایان باید گفت که این اتفاق منجر به افزایش سرمایه گذاری در کشور می شود در نتیجه میتوان انتظار داشت که باعث از میان رفتن رکود از اقتصاد ایران شود که این مهم رفاه مردم را در بر خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا