برای اطلاع از مدارک گم شده به سایت شرکت پست مراجعه کنید

مدیرعامل شرکت پست در گفت و گو با خبرنگار موبنا با اشاره به اینکه مدارک گم‌شده در شرکت پست نگهداری می‌شوند، اظهار داشت: تاکنون این مدارک در شرکت پست نگهداری می‌شود و از طریق سایت شرکت پست، صاحب مدرک می‌توانستند از وجود یا عدم وجود مدرک گم کرده خود در پست اطلاع پیدا کنند. مهری …

مدیرعامل شرکت پست در گفت و گو با خبرنگار موبنا با اشاره به اینکه مدارک گم‌شده در شرکت پست نگهداری می‌شوند، اظهار داشت: تاکنون این مدارک در شرکت پست نگهداری می‌شود و از طریق سایت شرکت پست، صاحب مدرک می‌توانستند از وجود یا عدم وجود مدرک گم کرده خود در پست اطلاع پیدا کنند.
مهری با اشاره به اینکه سرویس پست توسط یک بخش خصوصی همکار شرکت پست اداره می‌شد، افزود: به دلیل صرفه اقتصادی درصد بالایی از مدارک به دست صاحبان رسانده می‌شد و رسوب مدارک در شرکت پست بسیار کم است.
وی‌ تأکید کرد: روال سرویس همچنان مانند قبل است و تنها محل نگهداری مدارک تفاوت کرده و همچنان مانند گذشته مردم می‌توانند مدارک گم شده را روی سایت شرکت پست جست‌وجو کنند.
مدیر عامل شرکت پست با اعلام آخرین آمار از سرویس پست یافته، گفت: به طور متوسط در هر ماه ۳۰ تا ۳۵ هزار مدارک گم‌شده به صندوق‌های پستی انداخته می‌شود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا