Hulu دنیای واقعیت مجازی را متحول می‌کند

به گزارش موبنا، «تیم کونولی» مدیر شرکت Hulu اعلام کرد ابزار جدیدی را تولید کرده است که با عینک عوشمند Gear VR سامسونگ سازگاری دارد و از ماه آینده که فروش این عینک آغاز می‌شود، کاربران می‌توانند این ابزار را هم مورد استفاده قرار دهند. شرکت Hulu نخستین بار ابزار خود را در ماه سپتامبر …

به گزارش موبنا، «تیم کونولی» مدیر شرکت Hulu اعلام کرد ابزار جدیدی را تولید کرده است که با عینک عوشمند Gear VR سامسونگ سازگاری دارد و از ماه آینده که فروش این عینک آغاز می‌شود، کاربران می‌توانند این ابزار را هم مورد استفاده قرار دهند.

شرکت Hulu نخستین بار ابزار خود را در ماه سپتامبر معرفی کرد و البته در آن زمان گفته شد که ابزار مربوطه در پاییز امسال به دست کاربران جهانی ی‌رسد.

ابزار جدید به کاربران امکان می‌دهد از طریق عینک هوشمند Gear VR هرآنچه که می‌خواهند را به صورت سه‌بعدی مشاهده کنند. «جان سالزمن» از خبرگزاری سی‌نت گزارش داد که Hulu همچنین در حال طراحی برنامه‌ای است که به صورت ویژه حقیقت مجازی را ارتقا می‌دهد و تجربه جدیدی پیش‌روی کاربران می‌گذارد.

عینک هوشمند Gear VR محصول مشترک سامسونگ و یکی از زیرمجموعه‌های فیس‌بوک به نام Oculus Rift محسوب می‌شود که قرار است با هزینه ۹۹ دلار در اختیار کاربران جهانی قرار گیرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا